کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / استعلام قیمت سیر علفی عمده

استعلام قیمت سیر علفی عمده

سیر این محصول تند و پر فایده در اشکال متعددی به بازار راه یافته که از آن جمله می توان به سیر علفی اشاره نمود، این محصول همراه با ساقه های بلند سبز و علفی بوده و از همین رو چنین نامی را گرفته است. سیر علفی در بخش های خاصی از کشور مانند همدان به عمل آمده و به عنوان سیر تر آن را می شناسند، چرا که هنوز خشک و تبدیل به حبه های سیر خشک نشده است. اکنون می توانید پس از استعلام قیمت سیر علفی عمده اقدام به سفارش آن به صورت انبوه نمایید.

استعلام قیمت سیر علفی عمده

مشخصات سیر علفی چیست؟

مشخصات سیر علفی چیست؟ سیر که در رده سبزیجات قرار گرفته، به حد بالایی از محبوبیت نزد مصرف کنندگان دست پیدا کرده و کمتر کسی را می توان یافت که به این محصول علاقمند نباشد، طعم تند و آتشین سیر از یک سو و هزار و یک خاصیت آن از طرف دیگر سبب شده تا روز به روز بر درصد محبوبیت آن افزوده شود.

اما یکی از اشکال موجود از این محصول که توجه خیل عظیمی از خریداران را به خود جلب نموده، سیر علفی است که موسم ورود آن به بازار، اوایل فصل بهار بوده و خیلی ها این محصول را به حبه های خشک سیر ترجیح می دهند، چرا که عقیده شان این است سیر علفی، طعم بسیار خوشمزه تری داشته و از تندی کمتر نیز برخوردار می باشد.

در ادامه می خواهیم تا نگاهی داشته باشیم بر مشخصات سیر علفی که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  1. سیر علفی از ساقه های سبز بلند و طویل برخوردار بوده که قسمت های سبز آن هم خوراکی می باشند.
  2. قسمت ابتدایی این محصول به رنگ سفید یعنی رنگ اصلی سیر بوده و مابقی به رنگ سبز دیده می شوند.
  3. این سیر قابلیت تازه خوری داشته و چندان به عنوان چاشنی مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه بیشتر آن را کنار غذاهای اصلی میل می کنند.
  4. هر چقدر که میزان قرمزی سیر علفی، البته در همان بخش ابتدایی این محصول، بیشتر باشد، نشان می دهد که سیر رسیده تر و تندتر می باشد.

مرجع خرید سیر علفی عمده

مرجع خرید سیر علفی عمده سیر علفی که در فصل بهار پیدا می شود، علاقمندان زیادی داشته و با توجه به میزان تندی کمتری که دارد، سازگاری بیشتری با معده خواهد داشت، بر خلاف سیر خشک حبه ای که برای بعضی از افراد، ناراحتی معده ایجاد کرده و از این رو برخی از خوردن آن اجتناب می کنند.

اکنون اگر تصمیم به سفارش عمده سیر گرفته اید، می توانید همین محصول را انتخاب نمایید و برای تهیه آن کافی است از برترین مرجع مرجع خرید سیر علفی عمده نظیر این مرکز اقدام کنید که در این صورت در مدت زمان کوتاه تر به محصول فوق دست یافته و می توانید آن را به صورت تازه، سالم و قیمت مناسب تهیه نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید