کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / استعلام قیمت سیر مروارید

استعلام قیمت سیر مروارید

سیر مروارید یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیرهای تولید شده در کشور است که طرفداران زیادی داشته و بسیار خوش طعم، خوش عطر و مغذی است که از آن در غذاهای مختلف استفاده می کنند و طعم خاصی به غذاها می بخشد. قیمت سیر مروارید به عوامل مختلفی همچون: تولید کننده، کیفیت محصول، روش خرید، خرید عمده یا جزئی، نوع بسته بندی یا فله ای و … بستگی دارد. خریداران می توانند برای استعلام قیمت سیر مروارید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نمایند.

استعلام قیمت سیر مروارید

مشخصات سیر مروارید چیست؟

مشخصات سیر مروارید چیست؟ حال به مشخصات سیر مروارید می پردازیم. سیر دارای طبع گرم و خشکی است که دارای طعم تند و تیزی است و در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد همچنین از آن فرآورده های مختلفی نیز تولید شده که خواص زیادی برای انسان ها دارد.

سیر مروارید دارای منگنز، ویتامین B6، ویتامین C، سلنیوم فیبر کلسیم ، مس ، پتاسیم ، فسفر ، آهن و ویتامین B1 می باشد.

سیر همچنین دارای مقادیر کمی از مواد مغذی دیگر است. تصور می شود بسیاری از اثرات درمانی سیر به دلیل داشتن ماده فعال آلیسین. این ترکیب حاوی گوگرد بو و طعم متمایز سیر را می بخشد.

خوشبختانه از نظر ما غذای خرد شده ، خرد کردن یا خرد کردن سیر تولید آلیسین را تحریک می کند ، اما تصور می شود که پختن سیر مانع از ایجاد برخی از خواص دارویی می شود.

سیر رایج ترین قسمت گیاه است که از ۸ تا ۲۰ حبه جداگانه به شکل اشک تشکیل شده و در پوستی شبیه پوست سفید پوشانده شده است. سیر برای طعم دادن به غذاهای مختلف تقریباً در سراسر جهان استفاده می شود.

همچنین از آن فرآورده های مختلفی نظیر سیر ترشی تولید می شود که بسیار پرطرفدار است و در کنار غذاها سرو می شود.

مرجع خرید سیر مروارید

مرجع خرید سیر مروارید مرجع خرید سیر مروارید مراکز مختلفی هستند و این محصول را به صورت حضوری و اینترنتی به فروش می رسانند. در واقع خریداران می توانند به صورت حضوری به تولید کننده ها، نمایندگی های فروش، عمده فروشی ها و … مراجعه کرده و محصول را تهیه کنند. همچنین از آنجایی که مراجعه ی حضوری مستلزم صرف وقت و هزینه ی زیادی است ما به خریداران خرید اینترنتی را پیشنهاد می دهیم، می توان با سفارش محصول به صورت آنلاین سیر را به صورت کیلویی با کمترین قیمت تهیه کرد زیرا در این نوع خرید واسطه ای وجود ندارد.

مجموعه ی ما نیز یکی از مرجع های فروش سیر مروارید می باشد ما این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت ارائه می دهیم، برای سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید