کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / بازار خرید سیر خشک درشت

بازار خرید سیر خشک درشت

سیر خشک درشت محصولی اعلا با ارزش غذایی بالا می باشد که آن را در مواد غذایی مختلف به کار می برد و عطر و طعمی بی نظیر به مواد غذایی می دهد این محصول به دلیل املاح فراوان و ارگانیک در صنایع دارویی و تولید محصولات ارایشی نیز به کار می‌رود، بازار خرید مستقیم سیر خشک درشت به دلیل تازگی و طبیعی بودن و کیفیت و ارزش غذایی بالا و همچنین قیمت مناسب بازاری پرفروش و پر رونق می باشد.

بازار خرید سیر خشک درشت

مشخصات سیر خشک درشت

مشخصات سیر خشک درشت

از مشخصات سیر خشک طبیعی و اعلای درشت این است که دارای پوستی نازک و شفاف می باشد که به خوبی بافت نرم آن را پوشش می دهد و همچنین زیر پوست نازک دارای بافتی تازه و نرم و سفید مایل به زرد می باشد که هیچ گونه لک روی آن وجود ندارد، بافت این محصول را به خوبی و راحتی می توان با چاقو قاچ کرد و به مواد غذایی اضافه نمود.

این محصول رایحه ای دلپذیر و عالی دارد که وقتی آن را به مواد غذایی اضافه می کنند عطر و بوی دل انگیز به آن می بخشد هر چند که برای بسیاری از افراد بوی سیر خام چندان خوشایند نیست به همین دلیل از خوردن سیر خام خوداری می کنند و بیشتر آن را در مواد غذایی مختلف به کار می برند.

این محصول را به صورت قاچ شده و پودر در مواد غذایی به کار می برد و از آنجایی که محصولی ارگانیک می باشد ارزش غذایی فوق العاده و اعجاب انگیزی دارد به گونه ای که در طب سنتی از آن استفاده دارویی زیادی می شود و آن را در درمان بیماری های گوناگون موثر و مفید می دانند و حتی از آن استفاده دارویی می شود‌.

عرضه کننده سیر خشک درشت

عرضه کننده سیر خشک درشت

عرضه کننده سیر خشک مرغوب و درجه یک درشت با فروش مستقیم بهترین و تازه ترین نوع این محصول با ارزان ترین قیمت آن را در اختیار مشتریان مختلف قرار می دهد، عرضه مستقیم بهترین امکان خرید را برای مشتری عمدخ به وجود می آورد و باعث می شود مشتری خیلی راحت تر اقدام به خرید آن نماید و با اطمینان کامل بهترین نوع آن را با قیمت ارزان خریداری کند.

قیمت این نوع سیر به کیفیت آن وابسته می باشد و تنها فروشنده اصلی است که قیمت واقعی و تولیدی آن را در اختیار دارد و زمانی مشتری می تواند به قیمت ارزان آن دست یابد که این محصول به صورت آنلاین و مستقیم از فروشنده معتبر خریداری کند تا علاوه بر خریدی به صرفه و ارزان خریدی مطمئن و راحت نیز داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید