کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / بازار فروش سیر درجه یک

بازار فروش سیر درجه یک

بازار فروش سیر درجه یک در کشورمان رونق بسیار زیادی دارد. سیر به دلیل دارا بودن خواص بی نظیر غذایی و درمانی و همچنین طعم و عطر منحصر به فرد مورد استفاده فراوانی در تهیه انواع مواد غذایی، دارویی و بهداشتی دارد. به همین علت تولید و فروش این محصول در ایران و دیگر نقاط جهان در سطح بالایی صورت می پذیرد.

خوشبختانه در کشورمان مرکز فروش سیر درجه یک با عرضه تازه ترین این محصول در حال فعالیت است.

بازار فروش سیر درجه یک

مشخصات سیر درجه یک چیست؟

مشخصات سیر درجه یک چیست؟ سیر درجه یک باید دارای مشخصات خاصی باشد که می توان به رنگ سیر، سایز محصول، عطر و طعم سیر، سورت بندی و بسته بندی آن اشاره کرد. بنابراین برای تهیه انواع با کیفیت این محصول می توان با دقت در مشخصات ظاهری آن خرید موفق تری داشت.

کشور ایران از دیرباز تاکنون به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز عمده کشت، تولید و فروش سیر در دنیا محسوب می گردد و یکی از اقلام مهم صادراتی کشورمان، سیر تازه و خشک شده است.

جالب است بدانید سیر دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی مفید برای سلامت انسان می باشد که می توان از ویتامین های ب۱، ب۶، آلیسین، سلنیوم، کلسیم، پتاسیم، فسفر، آهن و منگنز نام برد و به همین دلیل مردم ایران و دیگر کشورهای دنیا استقبال بسیار زیادی برای خرید سیر درجه یک می کنند.

از مشخصات سیر درجه یک می توان به :

۱- اندازه یکسان و بزرگ حبه ها

۲- رنگ روشن محصول

۳- عطر و بوی خوش

فراوان آن اشاره کرد. همچنین می بایست دقت کرد که محصول مورد نظر عاری از هر گونه آفت، آلودگی و ناخالصی باشد‌.

سیر همدان از معروف ترین و بهترین انواع سیر در تمام دنیا به حساب می آید که بدلیل شرایط آب و هوایی مناسب و بذر با کیفیتی که در کشت آنها بکار می رود از طرفداران بسیار زیادی برخوردار است.

سیر را می توان به صورت تازه، خشک شده، پودر سیر و گرانول در تهیه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و همچنین در صنایع مختلف غذایی، دارویی و آرایشی مورد استفاده قرار داد.

از خصوصیات درمانی این محصول نیز می توان به درمان سرماخوردگی، کاهش فشار خون، عملکرد بهتر قلب، پیشگیری از بروز آلزایمر، تقویت استخوانها، محافظت از کبد و درمان عفونت های گوناگون اشاره کرد.

ارائه کننده سیر درجه یک

ارائه کننده سیر درجه یک ارائه کننده سیر درجه یک در کشورمان با عرضه مستقیم و بی واسطه این محصول با بالاترین کیفیت و در بسته بندی ها و اوزان مختلف به صورت اینترنتی و حضوری در حال فعالیت می باشد.

خریداران محترم می توانند برای تهیه این محصول با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز اقدام به ثبت آنلاین سفارشات خود به میزان مورد نظر نماید. از نکات مثبت خرید از این مجموعه امکان دریافت سفارش در محل مورد نظر خریداران می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید