کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / بازار فروش سیر سبدی

بازار فروش سیر سبدی

در میان انواع و اقسام گیاهانی که خواص غذایی و دارویی دارند سیر جایگاه ویژه ای دارد و به همین سبب است که بازار فروش سیر سبدی در تمامی شهرهای کشورمان همیشه گرما و رونق خاص خود را داشته است. سیر علاوه بر اینکه به غذاها عطر و طعم فوق العاده ای می بخشد، خواص آنتی بیوتیکی فراوانی نیز داشته و تمامی باکتری ها و ویروس هایی که در بدن وجود دارند را از بین برده و سلامتی را با خود به ارمغان می آورد.

بازار فروش سیر سبدی

مشخصات سیر مرغوب چیست؟

مشخصات سیر مرغوب چیست؟ سیر یکی از گیاهان علفی و دائمی می باشد که در بسیاری از مناطق جهان و از جمله ایران رشد می کند. پزشکان طب سنتی از زمان های قدیم به تمامی خواص نهفته در سیر برای سلامتی انسان پی برده بودند و برای درمان بیماران خود به آنها توصیه می کردند که در برنامه غذایی خود حتماً از سیر استفاده نمایند.
این روزها نیز تحقیقات و بررسی ها گسترش پیدا کرده و یافته های بیشتری در مورد ترکیبات ارزشمند درون سیر به دست آمده است.
به همین سبب این روز بسیاری از افراد اقدام به خرید سیر نموده و آن را به صورت پخته و یا خام در طول روز مصرف می کنند.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین مشخصات سیر مرغوب که در هنگام خرید این محصول به شما کمک فراوانی می کند اشاره می کنیم:

  • سیر مرغوب کاملاً سفید و یکدست است و بر روی آن هیچ نوع اثری از تیرگی و لکه مشاهده نمی شود.
  • اندازه های سیر ارگانیک و طبیعی نه چندان بزرگ و نه چندان ریز است و دانه های آن تقریباً با همدیگر هم اندازه هستند.
  • سیر های مرغوب ایرانی که در بازار کشورمان وجود دارند نسبت به سیرهای چینی سنگین تر می باشد.

ارائه کننده سیر سبدی

ارائه کننده سیر سبدی اگر بخواهیم به یکی از گیاهانی که در آشپزی ملل کاربرد فراوانی دارد و همواره از آن برای پخت غذاهای مختلف استفاده می شود اشاره کنیم، مسلماً از سیر نام خواهیم برد.
این گیاه شاید پس از استفاده بوی ناخوشایندی از خود در دهان انسان بر جای بگذارد، اما زمانی که در ترکیب غذاها قرار بگیرد باعث خوش طعم شدن آن گردیده و طعم آن را منحصر به فرد می نماید.
از آن گذشته استفاده منظم و روزانه از سیر نه تنها می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت نماید، بلکه به پاکسازی رگ ها نیز کمک فراوانی می کند.

ما در این مجموعه اینترنتی سالهاست که به عنوان یکی از بزرگترین مراکز ارائه سیر سبدی به فعالیت مشغول بوده و تمام سعی خود را به کار برده ایم تا نمونه های ارگانیک و کاملاً طبیعی این محصول را به مشتریان خویش عرضه نماییم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید