کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / بزرگترین کارخانه تولید پودر سیر در ایران

بزرگترین کارخانه تولید پودر سیر در ایران

بزرگترین کارخانه تولید پودر سیر در ایران با حذف واسطه ها سعی کرده است قیمت این محصول را پایین نگه دارد و این امر باعث شده که این محصول مفید و پرخاصیت بازار پررونقی در ایران و خارج از کشور داشته باشد. بدون شک پودر سیر باکیفیت به عنوان اولین انتخاب تمام سرآشپزان و متخصصین حوزه ی آشپزی می باشد آنها که حرفه ای کار می کنند به دنبال مواد با کیفیت عالی و تهیه شده از بهترین مواد درجه یک هستند.

بزرگترین کارخانه تولید پودر سیر در ایران

سهم ایران در صادرات پودر سیر به کشور های همسایه چقدر است

سهم ایران در صادرات پودر سیر به کشور های همسایه چقدر است پودر سیر مزایای بسیار فراوانی دارد علاوه براین که یک طعم دهنده عالی و بی نظیر برای انواع غذاها و خوراک محسوب می شود، عمر مفید بیشتری هم نسبت به سیر تازه دارد. همچنین بوی سیر برای بسیاری از افراد آزار دهنده است که پودر آن بوی بسیار ملایم تری دارد. در این مطلب، اطلاعاتی در رابطه با پودر سیر بدست می آوریم.

صادرات پودر سیر همدان در کشورهای همسایه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و از آنجا که پودر سیر در انواع غذاها کاربرد فراوانی داشته است بازار بسیار پر رونقی را در خارج از کشور به خود اختصاص داده است. ازجمله روسیه به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای همسایه استقبال بسیار خوبی از این محصول داشته است و پودر سیر باکیفیت همدان بسیار مورد توجه بازرگان و تجار روسی قرار گرفته است.

افغانستان و عراق به عنوان بزرگترین کشورهای واردکننده پودر سیر ایران محسوب می شوند. همانطور که گفته شده کیفیت بسیار عالی محصول و حمل و نقل آسان باعث شده است که پودر سیر بازار خوبی در این کشورها به دست آورد.

از آنجا که برندها و شرکت های مختلف سعی می کنند در این زمینه پیشتاز باشند بی شک بازار صادراتی در دست تامین کنندگانی است که محصول با کیفیت را با قیمت مناسب و شرایط عالی به فروش برسانند.

توصیه هایی درباره ی خرید پودر سیر با کیفیت

توصیه هایی درباره ی خرید پودر سیر با کیفیت بسیاری از افراد و یا بچه ها دوست ندارند که بافت سیر را در دهان خود احساس کنند اما با استفاده از پودر سیر از مزایای فوق العاده سیر به همراه طعم و عطر لذت بخش آن بهره می برید. سیر حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم، آهن، زینک ،ید،کلر،گوگرد می باشد. همچنین منبع خوب ویتامین C ،K ،B ،A به شمار می رود. مصرف سیر در سلامتی افراد تاثیر بسزایی دارد. سیر به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند. سیر به سلامت قلب کمک می کند و علائم سرماخوردگی و آنفلونزا را کاهش می دهد. تاثیرات زیادی در جوانسازی پوست دارد و در کاهش آکنه های پوست بسیار موثر است.به هضم غذا کمک می کند و ده ها خاصیت درمانی دیگر…بهتر است مادران مصرف سیر یا پودر آن را در برنامه ی غذایی روزانه خانواده بگنجانند و از این ماده آلی بهره مند شوند.

برای خرید پودر سیر باکیفیت باید نکاتی را هنگام خرید این محصول مد نظر قرار داده و به آن توجه کنیم.


  • پودرسیر باید خالص باشد و دارای هیچ ماده ی اضافی نباشد.
  • کاملا تمیز و بهداشتی باشد و به دور از هر گونه ذره ای شن و خاک باشد.
  • پودر سیر فله ای نسبت به پودر سیر به صورت کیلویی دارای قیمت مناسبتری هست.
  • بسته بندی مناسبی داشته باشد و دارای تاریخ تولید و انقضا هست.
  • پودر سیر بهتر است در جای خشک و دور از هر رطوبتی نگهداری شود.
  • پودر سیر های ایرانی رنگ کرم روشن دارند.
  • پودر سیر باکیفیت دارای چسبندگی هست.
  • عطر و طعم فوق العاده ای دارد.
  • مانند سایر ادویه جات به خوبی پودر شده و کاملا نرم و یکدست باشد.

بهترین فروشنده پودر سیر در ایران

بهترین فروشنده پودر سیر در ایران کارخانه تولید پودر سیر در ایران همواره سعی داشته که محصول یاکیفیت و اعلا را به ایران و جهان عرضه کند و در این راه موفق بوده است. استقبال بازار و فروش خوب این محصول نماینگر موفقیت در این عرصه است. بهترین فروشنده پودر سیر در ایران با استقبال زیادی در بازار روبه رو شده است. شرایط عالی تولید و نگهداری و توزیع و تجربه کافی و قیمت مناسب و در نهایت پودر سیر اعلا و درجه یک از عواملی هستند که باعث فروش فوق العاده و استقبال گرم مشتریان شده است.

فروشنده پودر سیر همدان سعی نموده است فروش پودر سیر به صورت کلی و جزیی را با شرایط آسان در اختیار همگان قرار دهد. فروشگاه های اینترنتی در این زمینه گسترش پیدا کرده اند تا اجناس با کیفیت و حتی صادراتی را روانه بازار‌ ها‌ی داخلی و خارجی کنند. در مجموعه حاضر این امکان فراهم شده است که پودر سیر را به صورت اینترنتی تهیه کنید. می‌توانید در این فضا با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره آنان استفاده نمایید. خرید اینترنتی یعنی شما با کمترین هزینه، بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت در هر زمانی از شبانه روز سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید. همچنین می توانید با مسئول فروش در رابطه با خرید عمده تماس حاصل فرمایید و از شرایط بی نظیر ما بهره مند شوید. کارشناسان ما پاسخگوی سوالات شما هستند و هدف ما تامین رضایت مشتری در کنار تجربه خرید دلنشین است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید