کشت و صنعت تابش
خانه / توزیع سیر سفید تازه

توزیع سیر سفید تازه

همدان از شهرهای برتر در تولید سیر سفید تازه است که مقدار زیادی از آن در شهرهای کشور مصرف می شود و مقداری از آن نیز به صادرات اختصاص می یابد. توزیع سیر سفید تازه همدان به شهرهای تهران، اصفهان، کرج و شهرهای همسایه همدان انجام می گیرد. سیر همدان از مرغوب ترین سیرهایی است که تولید می شود و خواص فوق العاده ای دارد. پیشنهاد می کنیم که فروشگاه ها با خرید عمده ی این محصول،‌ آن را با قیمت مناسبی تهیه کنند و به فروش برسانند.

توزیع سیر سفید تازه

راهنمای انتخاب سیر سفید تازه

راهنمای انتخاب سیر سفید تازه

انتخاب سیر سفید تازه مرغوب برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است. چرا که تازه بودن این محصول نقش بسیار زیادی در عملکرد و اثر خواص آن بر بدن دارد. بنابراین هنگام خرید این محصول باید به نکاتی توجه کنید. این نکات عبارت است از:

  1. سالم بودن: بهترین گزینه برای انتخاب سیر مرغوب آن است که در هنگام خرید به سالم بودن خود سیر دقت کنید. سیرهای مانده، چروکیده و غیر سالم اثرات مثبتی ندارند و خرید آن ها توصیه نمی شود.
  2. بوی سیر:‌ بوی سیر تازه ویژگی دیگری است که از آن می توان برای یک خرید مناسب استفاده نمود. بوی سیر باید شدت زیادی داشته باشد و بتوان آن را از فاصله های مختلف متوجه شد.
  3. وزن سیر: سیر باید وزن زیادی داشته باشد. بار سیری که وزن زیادی ندارد نشان دهنده ی آن است که داخل سیر پوک است و ارزش خرید ندارد.
  4. خرید از مرکز معتبر: اگر به دنبال روشی هستید که این محصول را با همه ی ویژگی های مثبت آن خریداری کنید، پیشنهاد ما این است که آن را از مراکز معتبر خریداری کنید.

قیمت سیر سفید تازه

قیمت سیر سفید تازه

سیر یکی از محصولات اصلی شهر همدان است و با توجه کشت زیاد این محصول در این شهر، آن را به راحتی و با قیمتی مناسب می توانید تهیه کنید. اگر به مرکز ما مراجعه کنید محصولات مرغوب همدان را مشاهده می کنید و می توانید به راحتی آن را سفارش دهید.

برای خرید سیر مرغوب با قیمتی مناسب بهترین راهکار خرید عمده ی این محصول است. خرید عمده این محصول باعث می شود تا بتوانید تخفیف مناسبی بگیرید و آن را با قیمت مناسبی به دست مصرف کننده نهایی برسانید. قیمت سیر همدان هر ساله توسط عرضه و تقاضا مشخص می شود. تعداد کشاورزانی که به کاشت این محصول در سال مشغول هستند و تعداد خریداران از جمله عوامل موثر بر قیمت سیر تازه است.

برای صادرات این محصول پر طرفدار می توانید آن را از مرکز ما خریداری کنید و در بسته بندی های شیک به کشورهای خارجی ارسال نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر سیر مرغوب در سطح کشور

پودر سیر با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب از بهترین فروشندگان خریداری نمود که به صورت تازه و در بسته بندی های من

پاسخی بگذارید