کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / توزیع سیر همدان عمده

توزیع سیر همدان عمده

سیر از سبزیجات بسیار پرمصرفی است که به فراوانی در کشور تولید می شود و همدان مهد تولید این محصول است. سیر همدان از لحاظ کیفیت ظاهری و برخورداری از مواد معدنی رتبه اول در کشور را دارد. از این رو توزیع آن به شکل عمده صورت می‌گیرد. توزیع سیر همدان عمده در سایت اختصاصی و معتبر فروش و پخش آن با قیمت ارزان و استثنایی و کیفیت بسیار بالا انجام می‌شود و به سراسر کشور نیز ارسال می‌گردد.

توزیع سیر همدان عمده

خواص دارویی سیر چیست؟

خواص دارویی سیر چیست؟ سیر به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد از جمله گیاهان دارویی به شمار می رود. بسیاری از افراد به دلیل بوی تند و کمی ناخوشایند سیر از خوردن آن امتناع می کنند در صورتی که می توانند با مصرف آن سلامت بدن خود را تامین کنند. در ادامه خواص دارویی سیر را بیان می کنیم.

  • سیر در درمان سرماخوردگی و آنفولانزا بسیار موثر است و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.
  • سیر سرشار از آهن، منیزیم، کلسیم و پتاسیم است و برای سلامت استخوان و عضلات مفید است.
  • این محصول فشار خون را کنترل می کند.
  • سیر باعث کاهش کلسترول خون شده و با باز کردن عروق خونی خطر سکته قلبی را کاهش می دهد.
  • خواص آنتی اکسیدانی سرشار سیر که به دلیل وجود ویتامین های مختلف ایجاد می شود از آلزایمر و مشکلات عصبی جلوگیری می کند، باعث کاهش خطر سکته مغزی و پیری و زوال مغز می شود.
  • این محصول برای پوست و مو بسیار مفید است چون باعث حفظ شادابی پوست شده و ریشه موها را نیز تغذیه می کند.
  • سیر به عنوان یک سم زدای قوی سموم بدن را دفع می کند.
  • تقویت معده و دستگاه گوارش و رفع یبوست از دیگر خواص سیر است.
  • سیر در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد. چون طبع آن گرم است و علاوه بر خواص بی نظیر و دفع عفونت های بدن به متعادل کردن مزاج نیز کمک می کند.

عرضه سیر همدان عمده

عرضه سیر همدان عمده عرضه سیر همدان عمده رونق بسیار زیادی دارد و به فراوانی انجام می شود چون سیر همدان تحت بهترین شرایط و همچنین در بهترین و غنی ترین خاک ها ی این منطقه تولید می‌شود و محصولی ارگانیک و با کیفیت است‌ به دلیل تقاضای زیاد از سوی مشتری و بازار فروش عالی سیر همدان به صورت عمده عرضه می شود. پخش سیر همدان عمده در سایت اختصاصی فروش این محصول با برترین کیفیت و نازلترین قیمت انجام می شود. اگر خواهان محصولی ارگانیک و طبیعی و البته مرغوب هستید کافی است به این سایت رجوع کنید و هر مقدار که سیر لازم دارید سفارش دهید تا در اسرع وقت در محل دلخواه تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید