کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / توزیع کننده سیر تازه سبز

توزیع کننده سیر تازه سبز

سیر تازه سبز در دو فصل بهار و پاییز تولید و به بازار عرضه می شود. به همین علت در این مدت بیش ترین استفاده را می توان از این سبزی پر خاصیت داشت.

سیر تازه زمانی که قبل از رسیدن کامل چیده شود شکل و شمایلی شبیه به پیازچه و عطر و طعمی ملایم تر از سیر رسیده را داراست.

توزیع کننده سیر تازه سبز

راهنمای انتخاب سیر تازه سبز

راهنمای انتخاب سیر تازه سبز از خواص سیر تازه می توانیم به این موارد اشاره کنیم. سیر تازه سیستم ایمنی بدن را بسیار تقویت می کند.

به بهبود گردش جریان خون را بسیار کمک می کند. هم چنین سلامت قلب را تضمین و از تشکیل سلول های سرطان و ابتلا به این بیماری پیش گیری می کند.

سیر تازه فصل بهار یک آنتی بیوتیک کاملا طبیعی به حساب می آید. مصرف کردن سیر تازه درست مثل این است که شما از یک واکسن قوی برای جلوگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری ها استفاده کرده اید.

سیر تازه خواص ضد التهابی بسیار بالایی و فراوانی دارد، به همین علت با استفاده کردن از این سبزی تازه مشکلات گوارشی علی الخصوص در روده ها از بین می رود. خاصیت آنتی بیوتیکی و آنتی اکسیدانی سیر تازه کمک زیادی می کند تا باکتری های دستگاه گوارش به حد تعادل نیز برسد.

سیر تازه نه تنها بدن شما را در برابر انواع سرماخوردگی ها مقاوم می کند بلکه به دلیل نقشی که در تولید کردن گلبول های سفید دارد یک بدن قوی و مقاوم خواهید داشت تا هیچ نوع میکروب و باکتری و ویروسی جرات نزدیک شدن و ضربه زدن به بدن را نداشته باشد.

سیر تازه یکی از انواع بهترین و خوشمزه ‌ترین طعم ‌دهنده‌ هایی می باشد که در اکثر غذا ها از آن استفاده می ‌شود. در انواع غذا های گیلانی حتی از سیر به عنوان یکی از مواد اصلی غذا مصرف می شود.

هم چنین مخلوط کردن سیر له شده با روغن زیتون نیز یک ترکیب بسیار عالی و خوشمزه برای چاشنی های سس در سالاد و غذا های دیگر می باشد.انتخاب سیر تازه سبز در غذا ها دارای خواص بسیار زیادی برای سلامتی و زیبایی نیز می باشد.

قیمت سیر تازه سبز

قیمت سیر تازه سبز قیمت سیر تازه از شروع تولید و برداشت آن تا اواخر برداشت آن قیمت های متفاوتی نیز دارد.

سیر تازه دارای کیفیت های متفاوتی می باشد، از این رو سیر هر چه درشت تر باشد و پوستی کامل تر برای پوشش آن را دارا باشد دارای کیفیتی بسیار مناسب تر است. سیر در کیفیت های مختلف برای بازار داخلی و صادراتی در مجموعه سودا سه پیاز موجود می باشد.

با خرید آنلاین و غیر حضوری سیر تازه این آنتی‌ بیوتیک قوی و صیفی پرخاصیت را می توان به راحتی درب منزل تحویل و در مصرف روزانه خود قرار داد.

از این رو خریداران می توانند با مراجعه به سایت معتبر سفارش خود را ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید