کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / تولید کننده سیر خشک عمده

تولید کننده سیر خشک عمده

سیر یکی از با ارزش ترین محصولات زراعی می باشد که در برخی از استان های کشور ایران تولید می گردد. تولید کننده سیر خشک این محصول را در کیفیت مرغوب و به صورت عمده روانه بازار فروش می کند تا نیاز مردم به این محصول تامین گردد. متقاضیان سیر خشک عمده می توانند از طریق این سایت قیمت آن را استعلام کرده و از قیمت به روز این محصول خبردار شوند.

تولید کننده سیر خشک عمده

مشخصات سیر خشک درجه یک

مشخصات سیر خشک درجه یک محصول سیر برای اولین بار در آسیای مرکزی کشت شده است و از آنجا به سایر کشور های اروپایی و غیره منتقل شده است. سیر در شرایط مختلف آب و هوایی و انواع خاک ها کشت می شود و آفات کمی دارد.

در نقاط مختلفی از کشور ما همچون استان های آذربایجان غربی، همدان، خراسان، مازندران و سایر نقاط کشاورزان به کشت و پرورش گیاه سیر مبادرت می ورزند.

سیر دارای انواع مختلفی می باشد که بخش عمده ای از سیر تولید شده در ایران از نوع سیر سفید می باشد. این محصول در صنایع مختلف نظیر دارویی و آشپزی به کار می رود.

امروزه سیر در صنایع دارویی به صورت کپسول و قرص هایی به بازار عرضه می گردد و برای کاهش فشار خون، سرماخوردگی، تنظیم فشار خون و برخی دیگر از بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سیر به اشکال مختلف تازه، خشک شده یا فرآوری شده در بازار یافت می شود. در اینجا می خواهیم به چند مورد از مشخصات سیر خشک اشاره کنیم.

  1. کیفیت سیر خشک شده بستگی به نوع عمل آوری این محصول پس از برداشت دارد. قبل از انبار کردن سیر تازه، این محصولات باید به مدت دو هفته در فضایی با تهویه مناسب و به دور از نور خورشید خشک شوند. این عمل برای جلوگیری از کپک زدن سیر انجام می گیرد.
  2. سیر خشک شده باید تازه و محصول همان سال باشد در غیر این صورت از کیفیت پایینی برخوردار خواهد بود.

لیست قیمت سیر خشک عمده

لیست قیمت سیر خشک عمده محصول سیر پس از برداشت به اشکال مختلفی فرآوری می گردد. سیر خشک ممکن است به صورت پوردی یا حلقوی در کارگاه های مخصوص فرآوری شود‌. سیر برای فرآوری به طور مستقیم از کشاورزان خریداری می گردد، از این رو با قیمت معقول روانه بازار می شود. هر کدام از این محصولات فرآوری شده دارای قیمت های متغیری می باشند.

سیر علاوه بر اینکه تقاضا زیادی در بازار های کشور دارد، به میزان قابل توجهی به سایر کشور های همجوار نظیر عراق، افغانستان، امارات متحده عربی و غیره نیز صادر می گردد. قیمت سیر خشک عمده بسیار مقرون به صرفه می باشد از این رو خواهان زیادی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید