کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / تولید کننده سیر مرغوب

تولید کننده سیر مرغوب

مجموعه سیر همدان، تولید کننده سیر مرغوب با کیفیت ایرانی در کشور می باشد.تاثیر اسیدیته این سیر برای مقابله با اقسام بیماری‌های ویروسی در حال بررسی توسط دانشمندان است که گویا به نتایج جالب توجهی هم رسیده اند.اگر به دنبال استعلام قیمت سیر با قیمتی فوق العاده و‌ همچنین به دنبال آشنایی با مشخصات سیر مرغوب هستید ، مجموعه ما را دنبال بفرمایید.

تولید کننده سیر مرغوب

مشخصات سیر مرغوب چیست؟

مشخصات سیر مرغوب چیست؟ سیر یکی از قدیمی ترین محصولات کشاورزی محسوب می شود. شواهد موثقی وجود دارد که کشت سیر را هنوز کشاورزان مصر باستان انجام می دادند. مولد سیر یک گیاه پیازدار و بومی کوهپایه های آسیای میانه است. سیر (Allium sativum) گیاهی است علفی و چند ساله. طبق طبقه بندی مدرن ، از خانواده Amaryllidaceae و از زیرخانواده پیاز است. یک گیاه منفرد از یک پیاز زیرزمینی و دارای سیستم ریشه ، ساقه و برگ تشکیل شده است. ارتفاع ساقه دمبرگ از ۲۰ تا ۵۰ سانتی متر متغیر است. در کشورهایی که به طور سنتی سیر می کارند و مصرف می کنند ، از انواع مختلفی استفاده می شود.

امروزه ، حدود ۶۰۰ زیر رقم را می توان تفکیک کرد که از چندین گونه اصلی گیاهی ناشی می شود. مشخصات آنها به دلیل تفاوت در شرایط آب و هوایی در مناطق زیر کشت اصلی متفاوت است. به عنوان مثال ، گونه های حاصل از انتخاب انواع اصلی که در مناطق سردتر رشد می کنند با مقاومت خوب در زمستان متمایز می شوند. در حال حاضر هیچ استاندارد بین المللی برای طبقه بندی سیر وجود ندارد.

سیر مرغوب یک آنتی بیوتیک با طیف گسترده است. تعداد بسیار زیادی از طیف گسترده ای از باکتری ها را از بین می برد. اشتها را افزایش می دهد ، ترشح معده ، کبد ، روده ها ، ادرار آور ، ضد هلمینتیک ، ضد میکروبی ، ضد اسپاسم ، ضد التهاب ، ضد درد و ضد انعقاد خون می باشد.(از تجمع پلاکت ها ، فیبرینولیتیک جلوگیری می کند) ،خوردن سیر با اکثر غذاهای دریایی مانند میگو ، گوش ماهی ، خرچنگ و خرچنگ دریایی بسیار مناسب است.

استعلام قیمت سیر مرغوب

استعلام قیمت سیر مرغوب این سایت تمام وقت در خدمت شماست که بتواند ارائه دهنده خوبی برای محصول مورد نظر سیر باشد اگه دنبال قیمت واقعی سیر با کیفیت هستی مطمئن باش جای خوبی را برای تحقیق و خرید انتخاب کردی. مجموعه ما مجموعه ای است که توانسته است حجم زیادی از برجستگان حوزه صنعت کاشت سیر و تولید کنندگان بزرگ ان را گرد هم‌ بیاورد .

همچنین این مجموعه این امکان و قابلیت را پیدا کرده که مرجعیت قیمت و عرضه محصول ایکس را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای مشتریان روزافزون این محصول به دست آورد. حفظ کیفیت محصول در گرو انبارداری و بسته‌بندی خارق العاده و جذابی است که حس تازگی و نو بودن را حتی برای مشتریانی که برای اولین بار این محصول را خریداری کرده‌اند به ارمغان آورده است.

دوست عزیز شما می توانید برای ارتباط موثر و با واحد پشتیبانی و تجاری ما به آدرس و شبکه‌های اجتماعی و شماره تلفن مندرج در سایت مراجعه فرمایید. امیدواریم این ارتباط ،موثر و همیشگی باقی بماند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید