کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / تولید کننده سیر همدان

تولید کننده سیر همدان

سیر همدان

سیریکی ازمواد پرخاصیت است که به عنوان چاشنی درآشپزی کاربرد دارد.همدان یکی ازقطب های تولید سیر درکشور است که بهترین نوع سیررادرایران تولید می کند.سیرهمدان یرای همگان شناخته شده است چراکه این محصول مغذی و پر خاصیت به خارج از کشور نیز صادر می شود.

سیر بوته ای است ودرهربوته حدود بیست عدد سیر وجود دارد .سیر خوب بویی تند ومزه ی تندی دارد.رنگ سیر معمولا سفید است ولی دربعضی مواقع رنگ سیر صورتی است.

تولید کننده سیر همدان

خواص درمانی سیر چیست؟

خواص درمانی سیر چیست؟ خواص درمانی سیر خیلی زیاد است یکی از خاصیت های سیر پیشگیری از بیماری های قلبی وعروقی است همچنین در پایین آوردن فشار خون عملکرد خوبی دارد.به افرادی که فشارخون یالایی دارند توصیه می شود که حتما مصرف سیر را دربرنامه غذایی خود داشته باشند.

سیرهمچنین در پیشگیری از پوکی استخوان موثر است وهمچنین از بیماری آرتروز پیشگیری می کند. سیر از بیماری آلزایمر وفراموشی جلوگیری می کند.در دمان دندان درد وعفونت های دندان نیز کاربرد دارد.

مصرف سیرباعث تقویت حافظه می شوددرنتیجه مصرف آن برای کودکان ونوجوانان درحال تحصیل بسیار مفید خواهد بود.همچنین استفاده ازسیر به درمان دیابت و قند خون کمک می کند به همین علت است که پزشکان همواره به مصرف سیر در برنامه غذایی روزانه تاکید دارند.

مصرف سیر درچاقی نیزموثراست وبرای افرادی که چاق هستند واضافه وزن دارند به مصرف آن تاکید می شود چراکه سیر می تواند به کاهش وزن افراد چاق کمک کند.

استفاده از سیر برای سلامتی موها بسیارمفید است و از ریزش مو جلوگیری می کند به همین دلیل است به کسانی که ریزش مو دارند مصرف سیر واستفاده ازشامپو سیر توصیه می شود.

از دیگرخواص درمانی سیر می توان به خاصیت ضد سرطانی آن اشاره کرد مصرف سیر باعث جلوگیری از مبتلا شدن به انواع سرطان ها از جمله سرطان معده و روده می شود.مصرف سیر دراقایان از مبتلا شدن آن ها به سرطان پروستات و در خانم ها از مبتلا شدن زنان به سرطان پستان جلوگیری کند.

سیر همچنین موجب پایین آمدن سطح کلسترول خون می شود برای افرادی که کلسترول خون بالایی دارند مفید است.سیرهمچنین ازپیری جلوگیری می کند ودرسلامت پوست نیز موثر است

استعلام قیمت سیر همدان

استعلام قیمت سیر همدان سیربازار چند نوع است سیرعلفی یاهمان سیرتر که دراوایل بهار واردبازار می شود ومردم زیادی آن را خریداری می کنند چرا که خاصیت آن بیشتر و تندی کمتری ازلحاظ مزه دارد وبرای استعلام قیمت آن ازطریق فروشگاههای معتبر سیر می توان این کار را انجام داد.

نوع دیگر سیرموجود در بازار سیر تازه پاک شده است که بسیار مورد توجه مردم است که برای استعلام قیمت این نوع سیر میتوان از فروشنده آن کمک گرفت.

برای استعلام قیمت سیر خشک صادراتی که نوع دیگری ازسیر موجود در بازاراست باید ازطریق اینترنت وصفحه مربوط به این محصول اقدام کرد.

وامانوع دیگر سیر، سیرتازه درشت همدان است که می توان از طریق مراکز مراکز فروش وپخش عمده سیرتازه همدان استعلام قیمت سیر همدان را گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید