کشت و صنعت تابش
خانه / موسیر / تولید کننده موسیر اعلا

تولید کننده موسیر اعلا

موسیر اعلا محصولی پر خواص با ارزش غذایی بالا می باشد که از نظر رنگ و بو و شکل ظاهری بسیار به سیر شبیه می باشد، این محصول به صورت افزودنی در مواد غذایی زیادی به کار می رود و در طب سنتی به دلیل خواص بی شمار بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، تولید کننده موسیر اعلا و با کیفیت، بهترین نوع این محصول را با قیمتی باور نکردنی و ویژه بدون واسطه در اختیار مشتری قرار می دهد.

تولید کننده موسیر اعلا

مشخصات موسیر اعلا چیست؟

مشخصات موسیر اعلا چیست؟

موسیر مرغوب و درجه دارای مشخصات ویژه ای است از مشخصات موسیر اعلا این است که از نظر شکل ظاهری شبیه به پیاز و سیر می باشد این محصول انواع مختلفی دارد و دارای عطر و بویی تند می باشد که بی شباهت به سیر نیست، این محصول طعم تلخ ملایمی دارد و وقتی آن را به مواد غذایی چون لبنیات اضافه می کنند طعمی بی نظیر به آنها می بخشد.

موسیر را به صورت قاچ شده و به شکل پودر مورد استفاده قرار می دهند و از آنجایی که محصولی طبیعی است هم طعم و عطر طبیعی به مواد غذایی می بخشد و هم این که دارای ارزش غذایی بالا و شگفت آوری می باشد و برای درمان بیماری های مختلفی به کار می رود.

این محصول دارای املاح بی شماری است و برای درمان بیماری های مختلفی به کار می رود، موسیر یک ضد عفونی کننده عالی می باشد برای بهبود دستگاه گوارش بسیار مفید است و برای کسانی که فشار خون دارند مفید و موثر است و باعث تنظیم فشار خون می شود همچنین در درمان نفخ معده و درد آن بسیار تاثیر گذار می باشد و هضم غذا را با راحتی بیشتری همراه می کند.

استعلام قیمت موسیر اعلا

استعلام قیمت موسیر اعلا

برای استعلام قیمت موسیر درجه یک و اعلا می توان قیمت اصلی و نهایی آن را که فروشنده اصلی آن را تعیین می کند و در سایت قابل مشاهده است را با قیمت بازار آزاد آن مقایسه نمایید و به تفاوت قیمت آن پی ببرید.

مطمئنا قیمتی که فروشنده اصلی برای عرضه آن مشخص می کند بسیار منصفانه و معقول می باشد در صورتی که قیمت با واسطه آن بالاتر است چرا که واسطه نرخ اصلی آن را به دلیل سود بیشتر خود افزایش می دهند و این افزایش قیمت برای خریداران عمده آن به صرفه نخواهد بود.

مشتری عمده برای این که خریدی ارزان و مطمئن و مرغوب داشته باشد باید با انتخاب روش خرید مستقیم این محصول را از فروشنده معتبر خریداری نماید، خرید مستقیم موسیر با کیفیت بسیار راحت تر از خرید با واسطه انجام می گیرد چرا که نیازی به طی مسافت و یا خرید حضوری نیست بلکه به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید