کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / خرید اینترنتی پودر سیر خالص با بهترین کیفیت

خرید اینترنتی پودر سیر خالص با بهترین کیفیت

خرید اینترنتی پودر سیر خالص با بهترین کیفیت و حذف واسطه ها و دلالان باعث شده است که این محصول پرخاصیت و با کیفیت فروش خوبی در بازارهای داخلی کشور و خارج کشور به دست آورد. همه خواص شگفت آور سیر را شنیده اند اما پودر سیر این مزیت اضافی را دارد که ماندگاری بالاتری دارد و چون کاملا پودر و آسیاب شده است می توان در کنار دیگر ادویه ها در آشپزخانه قرار گیرد و از طعم بی نظیر آن لذت برد.در این مقاله چگونگی خرید پودر سیر خالص با بهترین کیفیت را برسی می کنیم.

خرید اینترنتی پودر سیر خالص با بهترین کیفیت

فاکتور های ضروری در انتخاب پودر سیر درجه یک

فاکتور های ضروری در انتخاب پودر سیر درجه یک با استفاده از پودر سیر از مزایای فوق العاده،طعم و عطر لذت بخش آن بهره می برید و می دانید که سیر حاوی مواد معدنی مانند پتاسیم، منیزیم، فسفر، کلسیم، آهن، زینک ،ید،کلر،گوگرد می باشد. همچنین منبع خوب ویتامین C ،K ،B ،A به شمار می رود. مصرف سیر در سلامتی افراد تاثیر بسزایی داشته و به سلامت قلب کمک می کند و علائم سرماخوردگی و آنفلونزا را کاهش می دهد. تاثیرات زیادی در جوانسازی پوست دارد و در کاهش آکنه های پوست بسیار موثر است.به هضم غذا کمک می کند و ده ها خاصیت درمانی دیگر…

کارخانه تولید پودر سیر در ایران همواره سعی داشته که محصول یاکیفیت و اعلا را به ایران و جهان عرضه کند و در این راه موفق بوده است.استقبال بازار و فروش خوب این محصول نماینگر موفقیت در این عرصه است.برای اینکه پودر سیر با کیفیت مناسب بخریم لازم است به نکات زیر دقت کنیم:

  1. از سیر درجه یک و مرغوب و سالم به دست آید.
  2. پودرسیر باید خالص باشد و دارای هیچ ماده ی اضافی نباشد.
  3. بسته بندی مناسبی دارد و دارای تاریخ تولید و انقضا هست.
  4. پودر سیر بهتر است در جای خشک و دور از هر رطوبتی نگهداری شود.
  5. پودر سیر های ایرانی رنگ کرم روشن دارند.
  6. عطر و طعم فوق العاده ای دارد.
  7. پودر سیر باکیفیت دارای چسبندگی هست.

بررسی مشکلات صادرات پودر سیر

بررسی مشکلات صادرات پودر سیر ایران در جایگاه سیزدهمین صادر کننده تولید سیر در جهان قرار دارد و صادرات، قطب اقتصادی یک کشور را بالا برده و ارزآوری زیادی برای کشور به ارمغان می‌آورد. همچنین باعث تقویت روابط تجاری ایران با کشور واردکننده کالا می شود. همدان به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمده پودر سیر که نقش مهمی در چگونگی صادرات این ماده ارزشمند دارد باید مورد توجه مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

چگونگی صادرات محصول بسیار مهم بوده به عنوان مثال نیمی از تولیدات استان همدان به کشور روسیه ارسال نمی شود و این به خاطر قوانین صادراتی آنهاست که هر گونه بسته بندی توانایی ارسال ندارد. در مسیر صادرات، کشور ایران به عنوان تولید کننده پودر سیر باید مجوزهای لازم را از وزارت کشاورزی دریافت نماید و بعد از آن که با کشور واردکننده برسر قیمت به تفاهم رسیدند تمام قوانین تجاری کشور مقصد از جمله کیفیت بسته بندی را رعایت نماید.

کشورهای مانند عراق و افغانستان هم تقاضای بسیار زیادی برای خرید پودر سیر ایران دارد. هم اکنون صادرات پودر سیر به کشورهای عراق، افغانستان، قطر، روسیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس در جریان است. این محصول پتانسیل صادرات عمده را دارد چون طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد.

پخش عمده پودر سیر خالص به اکثر نقاط کشور

پخش عمده پودر سیر خالص به اکثر نقاط کشور در بازاری که قیمت ها دارای نوسانات زیادی بوده و پای واسطه ها در میان می باشند، درصد سود از فروش کالا بی اندازه بالا می رود. در مجموعه حاضر این امکان فراهم شده است که پودر سیر به صورت عمده و مستقیم به اکثر نقاط کشور پخش شود و تمام مشتریان خرید امن و راحت با قیمت ارزان و منصفانه را تجربه کنند. ماهم میزبان شادی و نشاط و سلامتی درسفره های گرم شما باشیم. خرید اینترنتی یعنی شما با کمترین هزینه بهترین محصول با بهترین قیمت را راحت و بی دردسر در دسترس دارید. محصولی که بازار صادرات را در اختیار دارد و با یک بار تجربه خرید برای همیشه مشتری آن خواهید شد.

در رابطه با فروش عمده با مسئول فروش ما تماس حاصل فرمایید و از تخفیفات و شرایط بی نظیر بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید