کشت و صنعت تابش
خانه / پودر سیر / خرید بدون واسطه پودر سیر سیاه از بهترین تولید کننده

خرید بدون واسطه پودر سیر سیاه از بهترین تولید کننده

سیر یکی از پر خاصیت ترین ماده های گیاهی به شمار می آید که دارای گونه های مختلفی بوده و یکی از انواع کمیاب آن سیر سیاه نام دارد که به صورت پودر شده و یا خشک در بازارها یافت می شود، خرید پودر سیر سیاه به شکل بدون واسطه از بهترین تولید کننده می تواند تأثیر به سزایی در کاهش هزینه های مربوط به خرید آن داشته باشد و از سوی دیگر کیفیت آن نیز تضمین می گردد.

 خرید بدون واسطه پودر سیر سیاه از بهترین تولید کننده

انواع پودر سیر با درجه کیفی متفاوت

انواع پودر سیر با درجه کیفی متفاوت پودر سیری که در بازارها یافت می شود انواع متنوعی داشته و از لحاظ درجه کیفی نیز متفاوت می باشد به طور مثال پودر سیری که از سیر سفید به دست می آید به رنگ زرد دیده می شود که دلیل آن خشک کردن نامناسب حبه های سیر بوده و به همین دلیل رنگ آن تغییر می کند و بهتر است که در هنگام خرید دقت شود که محصول مورد نظر دارای رنگ سفیدی باشد و دانه های آن هم اندازه دیده شود.

از دیگر انواع پودر سیر نوع سیاه آن است که این نوع سیر پس از خشک شدن رنگ آن یک درجه روشن تر شده و پودر آن به رنگ قهوه ای در می آید که از این طریق می توان نوع با کیفیت این محصول را شناسایی کرد همچنین پودری که از سیر سیاه به دست می آید دارای عطر قوی می باشد.

همچنین درجه کیفی این نوع محصول با توجه به طعم آن نیز تعیین می گردد به این صورت که طعم آن باید بسیار تند و تیز باشد به طوری که حتی بعد از افزودن به غذا همچنان طعم تند و تیز باقی مانده باشد و به هیچ وجه بعد از استفاده تلخ نگردد.

صفر تا صد مراحل صادرات پودر سیر

صفر تا صد مراحل صادرات پودر سیر پودر سیر از لحاظ اقتصادی دارای ارزش بسیار زیادی می باشد چرا که این نوع پودر گیاهی معمولاً به کشورهای دیگر صادر می‌ شود و یکی از مهم ترین مراحلی که در صادرات این محصول وجود دارد توجه به درجه کیفی محصول می باشد چرا که کیفیت این محصول ارزش گمرکی آن را تعیین می نماید و هر چه از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشد به همان میزان نیز از ارزش بالاتری برخوردار می باشد.

در مراحل بعدی صادرات پودر سیری که انتخاب شده‌ بسته بندی می گردد و این بسته بندی باید ویژگی‌ هایی مانند محافظت از این محصول در برابر رطوبت، اکسید شدن و غیره داشته باشد و به همین دلیل یکی از بهترین بسته بندی ها برای آن استفاده از ظروف در بسته پلاستیکی یا شیشه می باشد تا محصول کاملاً سالم به دست مصرف کنندگان برسد.

بعد از ترخیص کالا از گمرک می توان این محصول را به روش های مختلفی وارد کشور های مقصد کرد که همه این موارد به نوع محصول و همچنین مقدار آن بستگی دارد و در صورتی که محصول در مقادیر تن صادر می گردد معمولاً از راه های زمینی برای ارسال آن استفاده می شود.

قیمت عمده پودر سیر سیاه با بهترین کیفیت

قیمت عمده پودر سیر سیاه با بهترین کیفیت قیمت عمده پودر سیر سیاه با بهترین کیفیت به قدری مورد استقبال واقع شده که منجر به افزایش خرید و فروش آن از این مجموعه شده و به دنبال آن تولیدی نیز به سمت تولید انبوه رفته و اغلب به شکل فله ای این محصول در بازار ها ارائه می گردد که تأثیر به سزایی در تأمین کلی محصول برای بازارهای مختلف داشته و باعث شده که بازارهای داخلی دچار کمبود این محصولات نشود.

از سوی دیگر می توان انواع پودر سیر اهواز را به شکل آنلاین از مجموعه فروش ما تهیه کرد که به این منظور تماس با مشاوران فروش می تواند بسیار کمک کننده واقع شود چرا که از راهنمایی های رایگان انتخاب محصول بهره مند شده و از طرفی در صورت تمایل می توان از طریق همین اپراتور اقدام به سفارش و خرید محصول کرد و این نمونه را به آسانی درب منزل تحویل گرفت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید