کشت و صنعت تابش
خانه / سیر حبه شده / شرکت عرضه سیر حبه شده

شرکت عرضه سیر حبه شده

سیر حبه شده در کنار سیر بوته ای در بازار برای فروش موجود می باشد شرکت عرضه سیر حبه شده این محصول را در کنار سایر انواع سیر به فروش می رساند این محصول در این شرکت ها به طور معمول به صورت عمده به فروش می رسد این مجموعه نیز یکی از شرکت های ارائه کننده سیر در انواع مختلف می باشد و فروش آن فقط به صورت عمده در کل کشور انجام می گیرد.

شرکت عرضه سیر حبه شده

موارد مصرف سیر حبه شده

موارد مصرف سیر حبه شده سیر حبه شده نمونه پاک شده سیر های بوته ای است به این ترتیب افراد می توانند به راحتی بدون بو گرفتن دستشان و یا صرف وقت برای جدا کردن پوست از آن استفاده نمایند، موارد مصرف سیر حبه شده شامل موارد زیر می باشد.

  • استفاده در تهیه انواع ترشی خانگی: علاوه بر سیر ترشی که کاملا از سیر تشکیل شده از سیر حبه شده بر ای تهیه ترشی های دیگر مثل ترشی مخلوط، ترشی بادمجان و … استفاده می شود.
  • استفاده در تهیه خیار شور خانگی: برای تهیه خیار شور خانگی در ظرف مورد نظر چند حبه سیر انداخته می شود که طعم خیار شور را بهتر کند.
  • استفاده جهت آشپزی: از سیر حبه شده به عنوان طعم دهنده و از بین برنده بوی ناخوشایند گوشت و مرغ استفاده می نمایند.
  • استفاده در کارخانه ها: کارخانه ها از سیر برای تولید انواع غذا های کنسروی، تهیه ترشی، تهیه خیار شور و … استفاده می کنند.
  • استفاده برای خام خواری: برخی افراد برای حفظ سلامتی خود به صورت خام سیر حبه شده مصرف می کنند که معمولا مصرف آن به صورت ناشتا می باشد.

ارائه کننده سیر حبه شده

ارائه کننده سیر حبه شده از آن جایی که در سیر های بوته ای خرابی سیر مشخص نمی باشد در سیر حبه شده به دلیل نداشتن پوسته خرابی مشخص می شود در نتیجه موارد خراب را در هنگام فروش و یا بسته بندی جدا می کنند در نتیجه سیر با کیفیت تری را می توان خریداری نمود ارائه کننده سیر حبه شده این محصول را به صورت کاملا پوست کننده و یا با پوست به صورت فله و یا بسته بندی شده در بازار توزیع و به فروش می رساند

همان طور که می دانید سیر در شهر های مختلفی کشت و تولید می شود که یکی از این مراکز استان همدان است که دارای سیر های با کیفیت بالا می باشد سیر های که از طریق این سایت در انواع بوته ای، پاک شده، حبه شده، خرد شده و … به فروش می رسد همگی از سیر همدان است در نتیجه از نظر کیفیت کاملا تضمین شده می باشند لذا جهت خرید می توانید با استفاده از راههای ارتباطی موجود در سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید