کشت و صنعت تابش
خانه / سیر پاک شده / شرکت عرضه سیر پاک شده درجه یک

شرکت عرضه سیر پاک شده درجه یک

بافت زندگی امروز با دوران گذشته تفاوتهای بسیار زیادی کرده است که مسلما نیازهای خاص خودش را می طلبد.

امروز دیگر مسئولیت زنان،صرفا نگهداری از فرزندان و انجام امور منزل نیست.

در گذشته، محصولات کارخانه ای و آماده برای تهیه غذا خیلی کمتر بود و اغلب ،خانمها خودشان در خانه اقدام به آماده سازی متریال اولیه جهت آشپزی می نمودند و استفاده از سبزیجات پاک شده و آماده مثل امروز باب نبود.حتی کارهایی مثل بریدن رشته آش و … در منزل انجام می شد.

امروز اکثر خانمها پا به پای همسرانشان اشتغال و مشارکت اجتماعی دارند و دیگر فرصت چندانی برای انجام اموری از این دست ،برایشان باقی نمی ماند. لذا تقریبا یک دهه از سابقه تاسیس مغازه هایی که سبزیجات و سیر و صیفی جات پاک شده، برش خرده، سرخ شده ، پوست کنده و ضدعفونی شده را از شرکتهای عرضه کننده آنها خریداری نموده و با بسته بندی های کاملا بهداشتی و زیر نظر سازمان بهداشت, به متقاضیان ارایه می نمایند؛ سپری می شود.

خصوصا ،فعالیت شرکت عرضه سیر پاک شده درجه یک، بسیار مقبول و مورد استقبال قرار دارد.زیرا پوست کندن سیر در مقیاس بالا سخت است و آب سیر، پوست دست را می برد؛ همچنین دست حداقل تا یک روز بوی سیر می گیرد و این موضوع ،خصوصا برای کسانی که در حرفه شان با ارباب رجوع سروکار دارند،خوشایند نیست.

شرکت عرضه سیر پاک شده درجه یک

مشخصات سیر پاک شده درجه یک

مشخصات سیر پاک شده درجه یک بعضی سیرها حبه های ریز دارند و از پوست درآوردن و رنده کردن یا خرد کردنشان، سخت است و در مجموع بی کیفیت هستند؛ اما از بارزترین مشخصات سیر درجه یک، حبه های کاملا درشت و سفت و سفید و بدون پلاسیدگی و لک و زدگی هستند.

این حبه ها از پوسته دوم هم خارج شده و شسته و ضدعفونی شده و در وزنهای مختلف بسته بندی شده و کاملا آماده مصرف می باشند.

سیر تازه، سرشار از خاصیت است و در بسیاری از غذاهای ایرانی (خصوصا غذاهای محلی و سنتی شمال کشورمان، مثل باقالالی قاتوق و میرزا قاسمی و …. ) پرکاربرد می باشد.

که البته تناول این غذاها نه فقط برای مردم همان خطه بلکه در سراسر ایران دلچسب و باب طبع می باشد.

برای خرید این محصول علاوه بر فروشگاههای محلی شهرتان می توانید ثبت خرید اینترنتی زده و آنرا بدون دردسر، درب منزل تحویل بگیرید.

ارائه کننده سیر پاک شده درجه یک

ارائه کننده سیر پاک شده درجه یک ارائه سیر پاک شده درجه یک، به مشتریان این امکان را می دهد که با صرف وقت و هزینه مقتصدانه ای ،همیشه به سیر تازه دسترسی داشته و از طعم و خواص آن بهره ببرند. هم چنین همانطور که می دانید ، سیر قابلیت نگهداری در فریزر را نیز دارد، اما در آنصورت، بتدریج طعم خود (حالت کمی سوزاننده اش) و عطرش را از دست می دهد. پس بهترین گزینه استفاده از سیر بصورت تازه به تازه است.

البته قیمت سیر پاک شده بالاتر از سیر پاک نشده است اما این اختلاف قیمت بخاطر دلایلی از قبیل:

  • دستمزد آماده کردن سیر
  • وزن سیر خالص بدون احتساب پوسته و گل و لای
  • زمانی که میبایست یک فرد در خانه می نشست و سیر پاک می کرد، اما ممکن است صرف این زمان در شغل و حرفه اش درآمدزایی و سود بالاتری از تهیه سیر آماده برایش داشته باشد.

همچنین از محاسن قابل ذکر دیگر اینستکه، آماده کردن سیر و سبزیجات آماده و خدمات اینچنینی، منجر به اشتغال زایی قشر کم درآمد در شرکتهای تولیدی، نیز شده است و از آنجا که نیازی به تحصیلات خاصی ندارد، بانوان زیادی که بی سرپرست یا بدسرپرست میباشند،زیر چتر حمایت شرکت های تولیدی این محصولات قرار گرفته اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید