کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / صادرات پودر سیر گلها به کشورهای مجاور

صادرات پودر سیر گلها به کشورهای مجاور

پودر سیر از ادویجات خوش طعم و با عطر منحصر به فرد است که به عنوان چاشنی به انواع غذاهای ایرانی و فرنگی اضافه می گردد. با توجه به خواص منحصر به فرد پودر سیر گلها، صادرات این محصول از رونق قابل توجهی برخوردار بوده و این برند پودر سیر به بسیاری از کشور های دنیا، صادر می گردد.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت مجموعه ما به عنوان بهترین شرکت صادرات پودر سیر گلها به کشورهای مجاور، مراجعه نموده و خرید خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب، انجام دهید.

صادرات پودر سیر گلها به کشورهای مجاور

با چگونگی فرایند صادرات پودر سیر آشنا شوید

با چگونگی فرایند صادرات پودر سیر آشنا شوید به طور کلی انواع محصول خوراکی تولید ایران به ادویه هایی از قبیل پودر سیر، به عنوان بهترین و پر طرفدار ترین کالاهای خوراکی در دنیا محسوب می شوند که به علت کیفیت بالا و طعم بی نظیر خود به بسیاری از نقاط جهان، از جمله کشور های روسیه، پاکستان، تاجیکستان و غیره صادر می گردد. صادرات ادویجاتی چون پودر سیر به علت ارزآوری که برای کشور دارد، علی رغم دشواری های زیادی که در طی مسیر صادرات وجود دارد، از جذابیت زیادی برای تولید کنندگان برخوردار می باشد. یکی از مراحل مهم پودر سیر به کشور های همسایه ایران، رعایت فاکتور های کیفی محصول صادراتی می باشد‌.

پس از تولید پودر سیر درجه یک صادراتی و بسته بندی آن به صورت کاملا بهداشتی، این محصول آماده انجام مراحل صادرات است. امور اداری، پرداخت هزینه های گمرکی، نحوه صادرات به اروپا، هزینه تعرفه صادرات و سپس حمل و نقل به کشور مقصد از جمله مراحل بعدی صادرات این ادویه به کشورهای همسایه، می باشد.

پودر سیر دارای هفتاد و پنج درصد ارزش حقوق صادراتی است و چون جزء گروه ده اقلام صادراتی می باشد، سود بازرگانی آن دو برابر است. از این رو صورت حقوق گمرکی و سود بازرگانی آن ۱۴۶% ارزش خواهد بود و دارای مالیات بر ارزش افزوده نیز می باشد. برای صادرات پودر سیر، داشتن کارت بازرگانی الزامی بوده و محصول باید در سازمان توسعه تجارت (سایت ثبتارش) ثبت گردد.

تفاوت کیفیت پودر سیر ایرانی با پودر سیر خارجی

تفاوت کیفیت پودر سیر ایرانی با پودر سیر خارجی در کشور ما با توجه به این که به طور کلی تمایل مردم به خرید و مصرف محصولات خوراکی از جمله پودر سیر زیاد است، از این رو بازار تولید و فروش این گونه از خوراکی ها، از رونق قابل توجهی برخوردار می باشد. بسیاری از تولید کنندگان به دلیل رقابتی که در زمینه کیفیت این گونه محصولات وجود دارد، تلاش می کنند تا پودر سیر مرغوب تر، دارای بسته بندی جذاب تر و با قیمت های مناسب تری را تولید و عرضه نمایند. از این رو انواع پودر سیر ایرانی به طور معمول از کیفیت بالایی برخوردار می باشند.

انواع وارداتی پودر سیر نیز در کشور ما وجود دارند که البته نمونه های داخلی، از نظر کیفیت با محصول وارداتی رقابت کرده و دارای کیفیت بالا و قابل قبولی می باشند‌. ضمن آن که قیمت محصول تولیدی داخل پایین تر بوده و از لحاظ اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

توزیع بی واسطه پودر سیر گلها به سراسر کشور

توزیع بی واسطه پودر سیر گلها به سراسر کشور برای خرید بی واسطه پودر سیر گلها، بهتر است به مراکز توزیع و فروشندگان معتبری مراجعه نمایید که خود، تولید کننده این محصول نیز باشند. در این صورت با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده، ضمن اطمینان از کیفیت بالای پودر سیر، با حذف هزینه های دلالی و واسطه گری، این محصول را با قیمت مناسب تری نیز خریداری خواهید نمود.

جهت سفارش و خرید این محصول می توانید به وب سایت ما مراجعه نمایید تا ضمن آشنایی با انواع محصولات ما از جمله پودر سیر هاتی کارا و اطلاع از لیست قیمت پودر سیر در اهواز و تبریز، همچنین از مزایای مشاوره پیش از خرید با کارشناسان مجرب و متخصص ما نیز بهره‌مند گردید. ضمن آن که امکان خرید این محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین نیز از طریق وب سایت مجموعه ما، جهت رفاه حال مشتریان محترم، فراهم می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید