کشت و صنعت تابش
خانه / سیر حبه / عرضه کننده سیر حبه پوست کنده

عرضه کننده سیر حبه پوست کنده

سیر حبه پوست کنده خشک صادراتی عمده بسیار زیاد است خصوصیات سیر صادراتی بسیار زیاد است. قیمت سیر خشک در این مجموعه بسیار راحت است تولید سیر خشک صادراتی عمده در این مجموعه بسیار راحت است این محصول بسیار لذیذ است و در مدل های مختلفی وجود دارد. این محصول دارای بسته بندی های مختلفی وجود دارد.

عرضه کننده سیر حبه پوست کنده

مشخصات سیر حبه پوست کنده

مشخصات سیر حبه پوست کنده سیر یکی از سبزیجات با ارزش و مقوی است که به خاطر داشتن خواص بی نظیر و شناخته شده آن برای انسان متقاضی مصرف کننده زیادی دارد و از این محصول برای پخت انواع غذا آش و سالاد استفاده می‌ شود و همچنین از مشخصات سیر حبه برای درمان بیماری‌ها نیز کاربرد دارد به همین جهت است که سیر را با روش‌های مختلف خشک می‌کند.

که می‌ توانیم به روش خشک کردن سیر در سایه خشک کردن سیر در آفتاب نگهداری از سیردرروغن فریز کردن سیر و سرخ کردن سیر و غیره اشاره کنیم با این روشها سیر به مدت طولانی تری تازه و سالم و با کیفیت باقی بماند و برای کاربردهای غذایی و دارویی به کار گرفته می شود.

ولی در کل سعی کنید که سیر خشک شده را در محیط باز قرار دهید تا با حرارت عبور و مرور هوا بتواند کیفیت خود را حفظ کند نگهداری از بوته سیر در دمای خانه و یا مکان های خشک و تاریک که درجه حرارت آنها بین ۶۰ تا ۶۵ درجه باشد و رطوبت کمی داشته باشد نیز مناسب است.

بعد از اینکه سیر با روش‌های مختلف خشک شد بهتر است آن را در محیط‌های مناسبی نگهداری کند یکی از مناسبترین محیطها نگهداری سیر خشک درون یک طوری مناسب می باشد که آن را می توانید درون سایه آویزان کنید و همچنین نگهداری از سیر درون ظرف های توری بزرگ باعث عبور جریان هوا و گردد و این صورت به مدت طولانی تری نیز سالم می ماند.

قیمت سیر حبه پوست کنده

قیمت سیر حبه پوست کنده این سیر گیفیت بسیار بالایی دارد تازه و با کیفیت بسیار بالایی خشک شده است استفاده از آن در پخت انواع غذا می‌ تواند طعم آنها را بسیار لذیذ کند و همچنین برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید باشد.

همچنین خرید این محصول با ارزش در حجم بالا و قیمت سیر پوست کنده مناسب برخوردار است که می‌توان برای مصرف کنندگان به صرفه باشد سیر همدان یکی از با کیفیت‌ترین سیر های تولید شده در کشور می باشد که طعم و عطر بی نظیر آن زبانزد خاص و عام است.

متقاضیان سیر همدان می‌ توانند برای استعلام قیمت سیر میی به صورت غیرحضوری آن را از طریق این سایت اقدام کنند و با مشاهده قیمت و کیفیت ها محصول را در وزن متفاوتی سفارش و خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید