کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / عرضه کننده سیر خشک فله

عرضه کننده سیر خشک فله

مجموعه ما عرضه کننده سیر خشک فله با قیمت ارزان تولیدی و با کیفیت صادراتی می باشد . هر نوع سیر خشک شده را می توان با خیال راحت به سوپ و سالاد ، گوشت ، ماهی و مرغ و غذاهای سبزیجات (کالریساز) اضافه کرد.برای آشنایی بیشتر با خواص مصرف سیر خشک و تهیه این محصول بصورت عمده و با قیمتی تضمینی می توانید از طریق سایت با همکاران ما، واقف در بخش بازرگانی در ارتباط باشید.

عرضه کننده سیر خشک فله

خواص مصرف سیر خشک

خواص مصرف سیر خشک سیر به درستی یکی از مکان های پیشرو در میز آشپزخانه ما را اشغال کرده است. خشک کردن را می توان به روش های مختلفی از جمله به طور طبیعی در معرض نور خورشید یا خشک کن انجام داد.از نظر تجاری ، سیر پس از شستشو و برش در واحدهای بزرگ خشک کن خشک می شود.میزان کالری سیر خشک شده میزان کالری سیر خشک ۳۴۵ کیلو کالری در ۱۰۰ گرم محصول است.

ترکیب شیمیایی سیر خشک شامل ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن انسان است که شامل کولین ، ویتامین B1 ، B2 ، B5 ، B6 ، B9 ، C ، E ، K و PP و همچنین پتاسیم ، کلسیم ، منیزیم ، روی ، سلنیوم ، مس و منگنز ، آهن ، کلر ، ید ، کبالت ، فسفرو سدیم است

سیر خشک تازه انبار ویتامین ها و مواد مغذی است ، منبع اصلی فیتونسیدهای طبیعی که با انواع باکتری ها و میکروب ها مبارزه می کند. سیر خشک شده به هیچ وجه از سیر تازه کمتر نیست ، تقریباً تمام ویتامین ها در طول فرآیند خشک شدن حفظ می شوند. مزیت بزرگ سیر دانه دار این است که هنگام پختن روی آتش یا در فر نمی سوزد یا سیاه نمی شود

سیر خشک به هضم غذاهای “سنگین” کمک می کند ، سطح کلسترول را کاهش می دهد ، با لخته شدن خون مقابله می کند ، تسهیل وضعیت بیماران مبتلا به تصلب شرایین ، با خنثی سازی رادیکال های آزاد ، رشد سلول های سرطانی را مهار می کند ، دارای خواص ضد ویروسی و ضد میکروبی است.در طول جنگ ، حتی از آن به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شد و باعث افزایش سطح استروژن در بدن در زنان و بهبود سلامت مردان دارو.

استعلام قیمت سیر خشک فله

استعلام قیمت سیر خشک فله استعلام قیمت سیر خشک فله ، در مجموعه ما به‌دلیل مرجع بودن شرکت ما در زمینه خرید و فروش انواع سیر خشک ، از اعتبار و اطمینان بالایی برخوردار است.

هنگام خرید سیر به صورت عمده ، قوانین ذخیره آنها را فراموش نکنید تا همه خواص مفید آن حفظ شود. برای نگهداری طولانی مدت ، بهتر است از یک ظرف شیشه ای با درب بسته استفاده کنید. در غیر این صورت ، عطر ممکن است به تدریج از بین برود.

ظروف را در مکانی تاریک ، عاری از تغییرات دما و در شرایط رطوبت کم نگهداری کنید. و سپس این ادویه شگفت انگیز و معطر خواص واقعاً منحصر به فرد خود را برای ماهها حفظ خواهد کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید