کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / عرضه کننده سیر سورت شده سبدی

عرضه کننده سیر سورت شده سبدی

سیر یکی از سبزیجات تند است که خواص درمانی بی نظیری را هم با خود به همراه دارد. اکنون این محصول با توجه به کاربرد روزافزون در حوزه آشپزی و همچنین بخش های دارویی و بهداشتی، تقاضای بسیاری را به دنبال داشته و از این رو شاهد افزایش عرضه آن از سوی برترین مراکز عرضه کننده کشور همچون این مرکز می باشیم که اقدام به عرضه عمده سیر سورت شده سبدی نموده اند، یعنی نمونه های ناسالم سیر از نمونه های سالم جدا شده و حالا می توانید سیرهای سالم و یک اندازه را تهیه نمایید.

عرضه کننده سیر سورت شده سبدی

مشخصات سیر سورت شده سبدی

مشخصات سیر سورت شده سبدی سیر از سبزیجات پرمصرف ایرانی است که حتی با وجود طعم خیلی تندی که دارد، خیلی ها به آن علاقمند می باشند، این محصول همراه با اندازه های مختلف ریز و درشت بوده و ممکن است نمونه های ناسالم و پوسیده هم در بین این محصول پیدا شوند که برای جدا و تفکیک نمودن نمونه های ریز از درشت و انواع سیر ناسالم و پوسیده از سیرهای سالم و بی نقص، از عملیات مخصوصی مانند سورت بندی بهره می گیرند.

سورت بندی منجر به تفکیک کامل این محصول شده و در نهایت سیرهای یک اندازه و سالم را در یک رده قرار خواهد داد، اما یکی از انواع موجود از این محصول بر اساس نوع بسته بندی، سیر سورت شده سبدی است که در سبدهای پلاستیکی قرار گرفته و به بازار عرضه گردیده است.

در ادامه قصد داریم تا به ذکر مشخصات سیر سورت شده بپردازیم که در قسمت زیر آمده اند:

  1. سیر سورت شده به انواع سیر مرغوب و درجه یک اشاره دارد که برای مقاصد صادراتی، بسیار مناسب می باشند.
  2. سیرهای سورت شده از اندازه های درشت تری برخوردار بوده و سیر ریز در آنها به چشم نمی خورد.
  3. همچنین همه این محصولات از پوسته سفید و بدون لکه برخوردار بوده و در مجموع به عنوان محصول بازارپسند، شناخته شده اند.
  4. فاقد هر نوع اضافات بوده و در نتیجه بدون اینکه اقدام به پاک کردن آنها شود، قابل استفاده خواهند بود.

قیمت سیر سورت شده سبدی

قیمت سیر سورت شده سبدی سیر سورت شده سبدی یکی از بهترین گزینه هایی که برای خرید عمده سیر می توانید به سراغ آن بروید، این سیر در سبدهای پلاستیکی عریض و بزرگ جای گرفته و حاوی کیفیت بالایی می باشد.
اما اگر خواهان اطلاع از قیمت سیر سبدی سورت شده هستید، در این خصوص لازم است بگوییم که به طور کلی سیرهای سورت شده قیمت بیشتری را نسبت به سیرهای معمولی داشته و لذا باید خود را برای این موضوع آماده نمایید.
هرچند نرخ روز سیر مذکور با توجه به اندازه سبد و حجم کلی محصول، تغییرات اندکی را خواهد داشت، اما در مجموع قیمت سیر سبدی سورت شده، در درجاتی بالاتر قرار گرفته است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید