کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / عرضه کننده سیر سورت شده

عرضه کننده سیر سورت شده

سیر از جمله محصولاتی است که ارائه آن به بازار می توان به اشکال مختلف صورت بگیرد و خریدراان با توجه به نوع نیازی که به سیر دارند می توانند شکل خاصی از آن را درخواست نمایند به همین دلیل عرضه کننده برتر این محصول اقدام به ارائه این محصول به صورت سیر سورت شده کرده است و خریداران می توانند نیاز خود را به این محصول به طور مستقیم با فروشنده آن در میان بگذارند و در اسرع وقت آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند.

عرضه کننده سیر سورت شده

راهنمای انتخاب سیر سورت شده

راهنمای انتخاب سیر سورت شده برای انتخاب سیر سورت شده لازم است تا به برخی از نکات توجه شود تا بتوان بهترین این محصول را به دست آورد و از ان برای اهداف مورد نظر خود استفاده کرد؛ برخی از نکاتی که در انتخاب این محصول باید مورد توجه قرار بگیرند به طور خلاصه عبارتند از :

  • اندازه سیرها باید یکدست و یکنواخت باشد و تا حد امکان اندازه حبه های داخل غلاف سیر نیز باید به یک شکل باشند چون محصول تولید شده از آنها مانند سیر ترشی می تواند بازار بهتری داشته باشد.
  • سیر باید کاملا خشک شده باشد و رطوبت غلاف ان کاملا از بین رفته باشد تا در این صورت هیچ کپک یا قارچی توانایی رشد روی آن را نداشته باشد.
  • سیر نباید نارس باشد و بیش از اندازه سفت باشد یا این که بیش از اندازه رسیده باشد و بافت آن بسیار نرم شده باشد که هر دو نوع دارای کیفیت مطلوب نخواهند بود.
  • سیر سورت شده علاوه بر یکدستی باید دارای رنگ مناسبی هم باشد و بین سیرها از نظر رنگ نیز تفاوتی وجود نداشته باشد.
  • غلاف و پوسته خارجی سیرها نباید حذف شده باشد زیرا این بخش تاثیر قابل توجهی در ماندگاری این محصول خواهد داشت.

 لیست قیمت سیر سورت شده

 لیست قیمت سیر سورت شده کسانی که به سیر سورت شده نیاز دارند پس از اطمینان از کیفیت سیر مورد نظر باید از قیمت این محصول باخبر باشند چون درجه کیفی سیر می تواند به طور مستقیم بر قیمت آن تاثیرگذار باشد بنابراین باید اطلاع دقیقی از قیمت این محصول وجود داشته باشد.

عرضه کننده سیر سورت شده اقدام به ارائه لیست قیمت سیر مورد نظر نموده است و خریداران می توانند بر اساس لیست ارائه شده از قیمت انواع مختلف این سیر باخبر شوند؛ این عرضه کننده اقدام به ارائه لیست مذکور در همین وب سایت کرده است و خریداران عمده می توانند از طریق همین وب سایت و لیست قیمت ارائه شده نسبت به انتخاب سیر مورد نظر اقدام کنند و آن را برای آدرس مورد نظر خود درخواست نمایند تا در اسرع وقت برای آنها ارسال شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید