کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / عرضه کننده سیر ضایعات مرغی

عرضه کننده سیر ضایعات مرغی

همانطور که می دانید سیر دارای خواص بسیار زیادی است و مصرف ان برای انسان ها و حتی دام و طیور نیز توصیه شده است که اگر بخواهید این خوراکی را به صورت سالمجهت مصرف مرغ داریها تهیه کنید هزینه های بسیاری برای مرغداران خواهد داشت و بهترین سیر در کشور ایران محصول همدان است که با عرضه سیر ضایعات مرغی توانسته علاوه بر سلامت طیور قیمتی ارزان را به مرغداران هدیه دهد.ما در ادامه به فواید مصرف این خوراکی و طبع آن خواهیم پرداخت که بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

عرضه کننده سیر ضایعات مرغی

طبع سیر سفید چیست؟

طبع سیر سفید چیست؟ طبع سیر سفید گرم است به همین منظور اگر از آن در جیره غذایی مرغ ها استفاده شود باعث تاثیر بیشتر روی افزایش تخم گذاری مرغهای تخم گذار و افزایش وزن در نوع گوشتی می شود همچنین از این خوراکی جهت سالم ماندن مرغ ها و کاهش تلفات نیز استفاده می شود.این خوراکی به عنوان داروی گیاهی در صف اول داروها قرار داشته و جهت بهبود مرغ در انواع بیماریها و حتی جلوگیری از بیماری مصرف می شود

.همانطور که گفتیم طبع این گیاه گرم است و خشک و گرمی آن بسیار بالا بوده و خشکی اش ملایم است که این دو باهم باعث از بین رفتن رطوبت اضافه در بدن می شود و همچنین به پاکسازی روده و معده کمک می کند و میکروب و قارچ های موجود در بدن را ازبین برده و سبب سالم ماندن بدن می شود که خوراندن آن به مرغ باعث ازبین رفتن هرگونه بیماری در بدنش شده و این روش مورد تایید تمام دامپزشکان است.

سیر همدان یکی از بهترین انواع آن در ایران است که با عرضه سیر ضایعات مرغی دیگر جای نگرانی برای تهیه آنتی بیوتیک های شیمیایی و قیمت های گزاف آن نیست و با قرار دادن این گیاه در جیره غذایی مرغ ها می تواند مثل آنتی بیوتیک قوی در بدن طیور فعالیت داشته و به پاکسازی انواع عفونت های بدن مرغ بپردازد همچنین نوعی تقویتی محسوب می شود که سلامت مرغ را افزایش می دهد و به دلیل طبع گرمش از بروز آنفولانزای مرغی جلوگیری می کند.

لیست قیمت سیر ضایعات مرغی

لیست قیمت سیر ضایعات مرغی اگر قصد خرید سیر ضایعات مرغی دارید و از قیمت این محصول هیچ اطلاعی ندارید با شماره های مذکور در شبکه های اجتماعی ارتباط گرفته و لیست قیمت سیر را دریافت کنید و بصورت مستقیم با فروشندگان در ارتباط باشید.

جهت خرید آنلاین اینترنتی که نوعی خرید ارزان و امن محسوب می شود روی لینک خرید کلیک کرده و بعد از ثبت سفارش خود در کمترین زمان این محصول همدانی را در محل مورد نظر تحویل گرفته و از قیمتهای ویژه بهره مند شوید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید