کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشنده سیر بذری همدان

فروشنده سیر بذری همدان

سیر، خاصیت آنتی‌بیوتیک و ضد میکروب بودن آن است. سیر در آشپزی تمام ملتها از مواد غذایی پرمصرف بوده و خاصیت درمانی آن بسیار مورد توجه بوده است. کشور ما نیز از این قائده مستثنا نیست، از این‌رو خرید و فروش و تولید سیر در میان کشاورزان از سود‌دهی و رونق خوبی برخوردار است.

برای کاشت و تولید سیر نمی‌توان از هر نوع سیری استفاده کرد و تنها باید از سیر بذری برای این منظور استفاده کرد. کشاورزانی که قصد تولید یک محصول با کیفیت دارند بایستی در انتخاب سیر بذری دقت کافی را داشته باشند. سیر بذری همدان برای کشت عمده این محصول جز بهترین انتخاب هاست.

فروشنده سیر بذری همدان

راهنمای انتخاب سیر بذری

راهنمای انتخاب سیر بذری برای خرید سیر بذری درجه یک باید به یک سری نکات دقت داشت. سیر بذری از چند پیاز کوچک در کنار هم تشکیل شده که اصطلاحا به هریک از‌ آنها سیرچه می گویند. سیرچه‌ها از دارای پوسته نازکی بوده که بعد از گذشت مدتی از بین می روند. برای اینکه در انتخاب سیر بذری مشکلی نداشته باشید چند نکته را در ادامه بیان خواهیم کرد.

اولین موردی که باید به آن توجه کنید خصوصیات ظاهری سیر بذری است. سیر بذری مرغوب باید کاملا سالم بوده و عاری از هرگونه زدگی یا کپک باشد.

سیرها نباید خیلی ریز و سبک باشند و سعی کنید از کشت سیرهای ریز و آسیب دیده خودداری کنید.

اگر در فصل زمستان اقدام به خرید سیر بذری نموده اید حتما توجه داشته باشید که سیر دچار سرمازدگی نشده باشد. درصورتی که سیر یخ زده باشد در گوشه هایی از آن اثراتی از نرم شدگی سیر مشاهده میشود که با لمس سیر قابل تشخیص است.

بعد از خرید سیر بذری باید حواستان باشد که تا زمان کاشت، سیرچه‌ها را از هم جدا نکنید. زیرا جدا کردن سیرچه ها باعث میشود رطوبت آنها از بین رفته و سیرها پوچ شوند. که در صورت پوچ شدن سیرها کاشت آن بی‌فایده خواهد بود.

مرجع پخش سیر بذری همدان

مرجع پخش سیر بذری همدان سیر بذری به دلیل اینکه برای کشت محصول کورد استفاده قرار می‌گیرد، بصورت عمده به کشاورزان عرضه می‌شود و نحوه عرضه آن می‌تواند بصورت فله یا در بسته بندی‌های متفاوت باشد. سیر معمولا در وزن‌های مختلف در توری یا سبد بسته‌بندی شده و به خریداران ارائه می‌شود. خرید سیر بذری از عمده فروشان به دلیل حذف واسطه‌ها ارزان و مقرون بصرفه است.

در مرجع پخش سیر بذری همدان سیر مرغوب در وزن های مختلف به خریداران ارائه می‌شود که این سیر بذری می‌تواند مقدار زیادی محصول بدهد.البته میزان محصول به خاک و اقلیم محل کاشت بسیار وابسته است. کیفیت سیر همدان به نسبت دیگر شهرها بیشتر بوده و سالانه بخشی از تولیدات برای صادرات راهی کشورهای خارجی می‌شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید