کشت و صنعت تابش
خانه / سیر تازه / فروشنده سیر تازه عمده

فروشنده سیر تازه عمده

اگر به دنبال خرید سیر تازه عمده، می باشید، سیر همدان را، در اولویت خرید خویش انجام دهید. زیرا این سیر از لحاظ ظاهر، کمی درشت تر و از لحاظ طعم ، تندی بیشتری نسبت به سایر سیر ها، دارد.

کارخانجات و کارگاه های تولید ترشی، سیر را از فروشندگان سیر، به صورت عمده خریداری می کنند. فروشنده سیر، نیز، معمولا سیر را، از کشاورزان به طور مستقیم خریداری می کند، سپس با درصدی سود، روانه بازار می کند.

فروشنده سیر تازه عمده

راهنمای انتخاب سیر تازه

راهنمای انتخاب سیر تازه برای انتخاب سیر تازه باید به نکات زیر توجه کرد؛ اگر تاکنون طعم سیر کهنه را چشیده اید ، از عطر و طعم زنده سیر تازه شگفت زده خواهید شد، زیرا، سیر تازه سرشار از عطر و تازگی است و خواص زیادی برای قلب دارد. سیر تازه خواص بیشتری نسبت به سیر کهنه دارد. یکی از راه های نگهداری سیر، فریز کردن آن می باشد. وقتی سیر را فریز می کنیم، عطر و طعم خود را حفظ می کند و دیگر جوانه نمی زند. ترکیب سیر با عسل، به عنوان معجونی برای ریه استفاده می شود.

هنگام خرید سیر توجه کنید، سیرهایی خریداری کنید که، ظاهری سفت داشته باشند و هیچ اثری از جوانه سیر، بر روی آن مشاهده نشود، کافی است با انگشت بوته سیر را، فشار دهید، اگر سیر تازه نباشد، پوک و نرم خواهد بود.

برای ماندگاری سیر تازه، بهتر است پوست آن را گرفته و در خرد کن ، بهمراه کمی نمک، آن را به شکل حریره سیر، بیرون بیاورید، که در غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.

پوسته خارجی سیر همدان، در دو رنگ سفید و صورتی، ظاهری زیبا را، برای سیر، به تصویر کشیده است.

مراکز پخش سیر تازه عمده

مراکز پخش سیر تازه عمده برای دستیابی به بهترین و با کیفیت ترین سیر تازه کشور، بی درنگ سراغ شهر همدان می رویم. سیرهایی با پوسته سفید و قرمز با اندازه هایی درشت و یکدست. برای خرید سیر تازه به صورت عمده، باید به سراغ مراکز پخش سیر یا تولید کنندگان سیر در همدان، باید رفت.

البته با فزون شدن نیازهای مردم و عدم دسترسی همگان به تولید کنندگان سیر، می توان به آسانی از طریق سایت های فروش اینترنتی، با تولید کنندگان سیر و مراکز پخش، در تماس بود.

در این سایت های اینترنتی، مشاوران فروش به صورت ۲۴ ساعته شما را در امر خرید محصول یاری می کنند و شما تنها با یک کلیک، محصول مورد نظر را درب منزل دریافت می کنید، بدون آنکه نیاز به مراجعه حضوری شما باشد.

یک مزیت دیگر خرید از این سایت ها، این است که شما واسطه ای در امر خرید ندارید و مستقیما با تولید کننده در تعامل، هستید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید