کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشنده سیر حبه درشت

فروشنده سیر حبه درشت

سیر حبه درشت نمونه ای از سیرها بوده که مورد مصرف قرار می گیرد و به دلیل حبه ای بودنش طرفداران زیادی داشته .سیر محصولی کم آبر است که در طول دوره کاشت و برداشت، نیاز به اب کمی می باشد و البته درصورتی‌که بارندگی‌ها خوب باشد، دو بار آبدهی نیز کفایت می‌کند.

فروشنده سیر حبه درشت

موارد مصرف سیر حبه

موارد مصرف سیر حبه همدان در تولید سیر رقیبانی دارد مثل گیلان، مازندران، خوزستان و زنجان سیر همدان سالهاست رتبه اول تولید کمی و کیفی این محصول را از نوع خشک در کشور به خود اختصاص داده است.

  • استان همدان بخش بزرگی از سهم تولید سیر کشور را دارا است و روستای سولان در شهرستان همدان نیمی از سیر شهر را برای خود کرده است.سیرهمدان نیز یه قسمتی از صادرات کشورهای دیگر و بازار های جهانی است .
  • همدان نیز سیر های خود را به کشورهای عراق،گرجستان،ترکمنستان و سایر کشورها وارد میکند. خواص زیادی کت‌ سیر همدان دارد موجب شده امسال کشور سوئد نیز برای نخستین باردرخواست کننده خرید سیر استان باشد.

دانشمندان نیز این اعتقاد دارن که خوردن سیر مجاری تنفس و خون را پاک می کند و با این کار از شدت تنگی نفس کم می شود و گاهی موجب درمان آن می شود.سیر پوست بدن را خوش رنگ و گونه را سرخ و همچنین روده ها را از عفونت ها پاک می کند.

  • عصاره‌های سیر به علت اثرات ضد باکتریایی که دارد به بهبود عفونت هلیوباکتر پیلوری، نیش کنه و خارش کمک می‌کند. این ماده شگفت انگیز به علت خاصیت ضد ویروسی، ضد قارچ و آنتی بیوتیکی که دارد معمولاً برای تسکین درد‌های گوش و عفونت گوش استفاده می‌شود.
  • سیر چینی توانسته در کشور عراق رقابت بزرگی با سیر ایرانی داشته باشد زیرا بسته بندی مناسب و زیبا سیر چینی در این کشور باعث شده این محصول نسبت به سیر همدان طرفداران زیادی پیدا کند.
  • کشور پاکستان نیز تا مدت ها خریدار سیر استان همدان بو اما تازگیا دیگر علاقه ای به خرید ان ندارد ، با اطلاعاتی که به دست اوردیم پی بردیم که پاکستانی ها سیر همدان را در کشور خود تولید می کنندو دیگرنیازی به خرید سیر ازایران ندارند.

مراکز پخش سیر حبه درشت

مراکز پخش سیر حبه درشت مصرف سیر حبه نیز می تواند پیشگیری کننده بسیاری از بیماری ها باشد بیشتر افراد از سیر استفاده های گوناگون می کنند یکی از مصارف سیر ترشی آن است که در بین مردمان ایران از اهمیت زیادی برخوردار است و مصرف زیادی دارد.

مراکز پخش سیر نیز باید به گونه باشد که محصولی با کیفیت به بازار ها ارائه کند تا بتواند مشتریان زیادی را برای خود پیدا کند ،مراکز پخش سیر ،سیرهای خود را به مغازه داران و بازارها می فروشند و آن ها هم با کمی سود محصول را به فروش می رسانند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید