کشت و صنعت تابش
خانه / سیر حبه / فروشنده سیر حبه عمده

فروشنده سیر حبه عمده

عرضه کلی سیر تازه صادراتی به روش های مختلفی انجام می گیرد. در این مرکز فروش می توانید با کیفیت ترین نوع سیر صادراتی را در بسته بندی های مختلف با قیمت عمده خریداری کنید. همچنین در این مرکز فروش سیر تازه پوست کنده را به صورت بسته بندی شده به شما عرضه می کنیم. سیر حبه عمده از پرخاصیت ترین محصولات غذایی محسوب می شود که ارزش غذایی بالایی دارد. معمولا این محصول را به صورت خرد شده یا پودر شده بعنوان چاشنی به غذا اضافه می کنند تا طعم بهتری بگیرد.

فروشنده سیر حبه عمده

طرز نگهداری سیر حبه

طرز نگهداری سیر حبه

از خواص سیر برای پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد: جوش های پوستی از موارد بسیار شایعی می باشند که روی پوست انسان ظاهر می گردد. آکنه های پوستی ظاهر فرد را نامناسب می کند. استفاده از سیر برای جوش های پوستی یکی از بهترین و طبیعی ترین دارو های گیاهی محسوب می شود. سیر خاصیت ضد باکتریایی قوی دارد و از آنجایی که این جوش ها علل باکتریایی دارند، استفاده از سیر برای رفع آن ها بسیار موثر می باشد.

ترکیباتی که در سیر موجود می باشد میزان آنتی اکسیدان ها را افزایش می دهد و این آنتی اکسیدان ها مانع از آزاد سازی رادیکال های آزاد می شود. به این طریق استفاده از سیر می تواند در جلوگیری از پیری پوست کمک بسیاری کند. گوگردی که در سیر وجود دارد در جوان سازی و شفاف سازی پوست بسیار موثر است. به همین دلیل امروزه محصولات آرایشی بهداشتی بسیاری از نگهداری سیر حبه تولید می شود. سیر بعنوان یک مرطوب کننده بسیار قوی محسوب می شود که پوست را بسیار لطیف و نرم می کند.

مراکز پخش سیر حبه عمده

مراکز پخش سیر حبه عمده

اگر تصمیم به تهیه و یا سفارش عمده سیر دارید، بهتر است از نکاتی در قالب راهنمای خرید مطلع شوید، چرا که این نکات، به شکل گیری فرآیند بهتری از خرید کمک کرده و باعث می شوند تا در مدت زمانی سریع، سیر تازه ارگانیک را شناسایی کرده و انتخاب نمایید، اما نکات مورد نظر عبارتند از: یک سیر تازه و اعلا، دارای حبه هایی با پوست نازک و غیر ضخیم بوده، به طوری که حبه های درشتی از داخل آن، قابل استخراج خواهد بود نه حبه های ریز و پوست ضخیم.

از دانه های پوک یا خورده شده در پخش سیر حبه عمده نیز ابداً اثری دیده نخواهد شد. طعم بسیار تندی داشته و بوی سیر هم کاملاً از آن احساس می شود. دارای پوستی به رنگ سفید یا قرمز بوده و سطح شفافی را نیز به همراه دارد، به طوری که تازگی را می توان به طور کامل از آن احساس کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید