کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / فروشنده سیر خشک اعلا

فروشنده سیر خشک اعلا

فروشنده سیر خشک اعلا در این راستا با ارائه محصولی ارگانیک توانسته سود خوبی به دست آورد. امروزه برای ماندگاری بیشتر، حمل و نقل و فروش ساده تر از سیر اقدام به خشک کردن و فروش آن می کنند. و در بسته بندی با ماندگاری بالا تری آن را به بازار های داخلی و خارجی عرضه می کنند. بازار فروش پودر سیر در سراسر کشور از رونق بسیار خوبی برخوردار است.

فروشنده سیر خشک اعلا

راهنمای انتخاب سیر خشک اعلا

راهنمای انتخاب سیر خشک اعلا در هنگام خرید و انتخاب سیر خشک اعلا توجه داشته باشید خالص و تازه باشد. سیرخشک باید بوی و طعم تیز تر از سیر تازه داشته باشد و همچنین عاری از هرگونه کپک زدگی باشه و به رنگ زرد پر رنگ باشد و باید مرطوب و نمناک نباشد.

پودر سیر اعلا کیفیت خوبی دارد و بهتر است در هنگام خرید به نام برند آن توجه داشته باشید. پودر سیر از ادویه های خوش عطری می باشد که در تهیه انواع غذا های سنتی و مدرن استفاده می شود. پودر سیر هضم غذا را راحت کرده و مشکلات سوء هاضمه را درمان می کند. همچنین برای تقویت سیستم گوارش و سیستم ایمنی بدن بسیار حائز اهمیت می باشد.

سیر منبع خوبی از اسید فولیک، منیزیم و پتاسیم است و برای تقویت قوای عمومی بدن مفید است و برای از بین بردن فشار خون بالا مفید است. همچنین به دلیل داشتن آنتی بیوتیک بالا از سرطان و پیری زود رس پوست جلوگیری می کند و نقش موثری بر روی درد دندان و بیماری های لثه دارد.

پودر سیر باعث رقیق شدن خون می شود و همین عامل از سکته مغزی و قلبی پیشگیری می کند. همچنین خاصیت ضد قارچی و ضد با کتری دارد و به رشد ویروس های عفونی پیشگیری می کند و برای تقویت و رشد مو ها سر و مشکلات پوستی مفید است

پخش سیر خشک اعلا

پخش سیر خشک اعلا پخش سیر خشک به دو صورت حضوری و غیر حضوری در سراسر کشو انجام می گیرد. برای خرید پودر سیر به قیمت عمده می توانید از این مجموعه اقدام کنید و پودر سیر با کیفیت بالا و در برند دلخواهتان با قیمت مناسب تری تهیه کنید.

توجه داشته باشید امروز با پیشرفته تکنولوژی و ارتباطات اینترنتی خرید و فروش ها به صورت اینترنتی انجام می گیرد. در این صورت قیمت محصولات مناسب تر خواهد بود. سیر خشک بر خلاف سیر تازه ماندگاری بیشتری دارد و می توان آن را در بسته های مختلفی و در برند های گوناگونی تهیه نمود. شما می توانید برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مطلب با مشاورین ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید