کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشنده سیر پوست کنده

فروشنده سیر پوست کنده

سیر دارای خواص فوق‌العاده است و در سبد غذایی ما ایرانی ها جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد فروش انواع مختلف سیر به خصوص سیر و پوست کنده در بازار باعث استقبال مشتریان از این محصول شده و این محصول را خریداری و استفاده میکنند.

فروشنده سیر پوست کنده توانسته است با توجه به کیفیت بی نظیر محصولاتش و نوع بسته بندی خاصی که برای آن در نظر می‌گیرد فروش فوق العاده را در بازار تجربه کرده و خریداران زیادی را جذب این محصول کند.

فروشنده سیر پوست کنده

مشخصات سیر پوست کنده

مشخصات سیر پوست کنده سیر یکی از محصولات پر مصرف در سبد غذایی ما ایرانیان است و به علت داشتن خواص فوق العاده و بی نظیر از زمان قدیم تاکنون برای استفاده در انواع غذاها و همچنین برای درمان انواع بیماریها تجویز می شده است.

در طب سنتی استفاده از آن را برای افرادی که دچار سرطان و یا مشکلات عفونی می‌شدند تجویز می شده است سیر پوست کنده و دارای مشخصات خاصی است که ما در ذیل به آن اشاره می کنیم.

  1. سیر پوست کنده دارای طعم بی نظیری است که در هنگام ‌استفاده از آن در غذای های مختلف طعم خودش را به غذا می دهد.
  2. از جمله مشخصات سیر پوست کنده این است که اندازه سیرها یکدست و یکسان باشد و به هیچ عنوان از سیر های ریز و مخلوط یا خرد شده در بازار خریداری نکنید سعی کنید سیر ها کامل و بدون لهیدگی باشد.
  3. سیر پوست کنده دارای بوی مخصوص خودش است و نباید بوی ترشیدگی و خرابی بدهد این محصول با توجه به اینکه پوست روی آن کنده شده باید سریع مصرف شود.
  4. سیر پوست کنده دارای رنگی سفید مایل به کرمی است که نشان دهنده تازگی سیر می باشد و اندازه های یکدستی دارد که نشان دهنده کیفیت بالای سیر است.

مراکز پخش سیر پوست کنده

مراکز پخش سیر پوست کنده مراکز پخش سیر پوست کنده با توجه به نیاز بازار داخلی این محصول را در تناژهای بالا تهیه و با کیفیتی بی نظیر و قیمت بسیار مناسب در اختیار متقاضیان قرار می دهند سیر جزء محصولاتی است که در کارخانجات مواد غذایی کارخانجات کنسرو سازی استفاده می‌شود.

همچنین بسیاری از تولیدی هایی که مربوط به تهیه مواد غذایی می شوند آن را در تناژهای بالا خریداری می‌کنند بنابراین این کارخانجات می‌توانند از این مرکز که در کار پخش سیر پوست کنده است آن را در تناژهای مختلف خریداری و استفاده کنند.

مراکزی که با توجه به نیاز بازارهای داخلی و خارجی اقدام به پخش سیر پوست کنده می‌کنند جزو مراکز معتبر و فعال هستند که علاوه بر بازارهای داخلی در زمینه صادرات این محصول به دیگر کشورها نیز بسیار فعال هستند و سیر پوست کنده را به صورت مستقیم به این مراکز ارائه می‌کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید