کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر اسلایس همدان

فروشگاه عرضه سیر اسلایس همدان

فروشگاه عرضه سیر اسلایس همدان از جمله فروشگاه های معتبری است که همواره بهترین نوع سیر اسلایس شده را در بسته بندی های کاملا مناسب و بهداشتی به مشتریان خود ارائه کرده است.

آن دسته از افرادی که به مقدار زیادی از این سیرهای اسلایس شده ی مرغوب احتیاج دارند می توانند با خرید عمده ی این محصولات تا حدود زیادی هزینه های خود را کاهش دهند.

فروشگاه عرضه سیر اسلایس همدان

طرز تهیه سیر اسلایس

طرز تهیه سیر اسلایس سیر از جمله گیاهانی است که تاثیر زیادی بر روی طعم غذاها دارد به همین دلیل مقداری از آن در هر آشپزخانه ای موجود می باشد, سیر به روش های مختلفی به فروش می رسد اما یک نوع از سیرهایی که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است سیرهای اسلایس شده می باشد به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم طرز تهیه سیر اسلایس شده و مزیت های این نوع سیر را مورد بررسی قرار دهیم.

برای تهیه ی اسلایس سیر معمولا از دانه های درشت تری از سیر استفاده می شود سپس با استفاده از دستگاه های مخصوصی این سیرها را در ابعاد دقیق و به صورت ورقه ای برش می دهند، این برش ها باید بسیار دقیق و منظم باشد تا در هنگام خشک سازی آن ها مشکلی پیش نیاید.

برای خشک سازی این اسلایس ها از دستگاه های خشک کن استفاده می شود اما اگر قصد دارید آن ها را در منزل خشک کنید می توانید از نور غیر مستقیم خورشید برای اینکار استفاده کنید.

سیرهای اسلایس شده و خشک شده در بسته بندی های کاملا پلمپ شده ای قرار داده می شود و افراد باید زمانی آن ها را باز کنند که قصد استفاه از این سیرها را دارند و به محض استفاده دوباره آن ها را به حالت پلمپ در بیاورند چرا که سیر در مجاورت هوا کیفیت خود را از دست خواهد داد.

قیمت سیر اسلایس همدان

قیمت سیر اسلایس همدان برای استعلام قیمت سیر اسلایس همدان تنها کافی است که از طریق همین سایت اقدام کنید و آخرید قیمت این محصولات را به صورت کاملا دقیق به دست آورید به صورت شما می توانید با خرید به موقع تا حدود زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

سیرهای اسلایس شده در بسته بندی های مناسب در سرتاسر کشور توزیع می شود به همین دلیل افراد می توانند از هر نقطه ای در کشور آن ها خریدار کنند همچنین قیمت سیر همدان اسلایس شده نسبت به کیفیتی که این محصول دارد و با توجه به حجم زیادی از سیر در یک بسته بسیار مناسب و اقتصادی می باشد و مصرف کنندگان می توانند به راحتی آن ها را خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید