کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / فروشگاه عرضه سیر خشک اعلا

فروشگاه عرضه سیر خشک اعلا

سیر خشک اعلا با بهترین کیفیت به صورت عمده در فروشگاه عرضه این محصول با قیمتی مناسب موجوجود می باشد. سیر یک نوع گیاه درمانی بوده که خاصیت آنتی ویروسی بسیار قوی دارد. مصرف سیر در هنگام غذا خوردن باعث افزایش اشتها شده و هضم و جذب را افزایش می دهد. غنی از ویتامین و مواد معدنی همچون مس آهن کلسیم پتاسیم و منیزیوم می باشد.

فروشگاه عرضه سیر خشک اعلا

مشخصات سیر خشک اعلا

مشخصات سیر خشک اعلا مشخصات سیر اعلا بسیار زیاد و گسترده بوده و غیر قابل شمارش می باشد. سیر یک نوع گیاه شفا بخش در طب سنتی بوده که در گذشته جهت درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می شده است. امروزه تحقیقات و مطالعات انجام شده در زمینه خواص سیر تمامی موارد ذکر شده در طب سنتی را تایید می نماید. این طعم دهنده و چاشنی طبیعی دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده که در جهت کاهش ابتلا به سلول های سرطانی و برطرف نمودن مسمومیت های ناشی از میکروارگانیسم های موجود در طبیعت عمل می نماید.

یک مطالعه که در مرکز پژوهش قلب آمریکا صورت گرفته بود نشان داد که مصرف سیر در گروه تحت مطالعه به طور شگفت اوری ابتلا به بیماری و امراض قلبی را کاهش داده و تا حدودی به صفر می رساند. در واقع افرادی که در سال های طولانی تحت رژیم غذایی با سیر قرار گرفتند کمتر دچار گرفتگی های قلبی شده بودند و حتی در نسل آنها و فرزندان متولد شده از انان بیماری قلبی دیده نشد.

سیر باعث رفع بوی بد دهان شده و عفونت لثه و دندان را کاهش می دهد. اگر به طور مرتب در وعده های غذایی به خوردن سیر ادامه دهید کم کم خواهید فهمید که بدنتان در برابر آلرژن ها مقاومتر می گردد. کمتر دچار واکنش های پوستی مانند کهیر و تاول و دمر های چرکین روی سطح بدن خواهید شد.

بازار خرید سیر خشک اعلا

بازار خرید سیر خشک اعلا بازار خرید سیر خشک مرغوب بسیار عالی و پ ر سود می باشد. سیر خشک تازه طعم بسیار عالی و خاصی دارد همچنین در صنایع غذایی جهت تولید انواع پودر و فراورده های صنعتی همچون عصاره های مختلف بیشترین استفاده را دارد. قیمت این محصول با توجه به عرضه مستقیم شامل تخفیف های بسیار خوبی می گردد. این گیاه پر خاصیت جزو درجه یک ترین و مرغوب ترین ها می باشند. در طب سنتی بسیار تاکید گشته بر مصرف روزانه آن زیرا به دلیل داشتن ویتامین های مختلف سیستم بدن را تقویت نموده و از ابتلا به بیماری ها پیشگیری می نمایند.

فروشنده سیر تازه و باکیفیت مرغوب ترین نوع سیر سالم و سفید را جهت فروش عمده ارائه می نماید. سیر یک گیاه پرخاصیت و غنی از فیبر ویتامین و مواد معدنی می باشد. سیر به دلیل داشتن ریز مغذی ها نقش مهمی در برطرف نمودن کم خونی و ایجاد یک زندگی همراه با سلامتی دارد. تولید کننده این محصول انواع مواد مغذی گیاهی را با کیفیت عالی جهت فروش ارائه می نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید