کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / فروشگاه عرضه سیر خشک خلال

فروشگاه عرضه سیر خشک خلال

سیر خشک خلال یکی از خشکبار های عالی و فوق العاده ای است که افراد از این محصول به عنوان یک چاشنی طبیعی و پر خاصیت استفاده می کنند. این محصول به عنوان یک طعم دهنده ای طبیعی در آشپزخانه ها به شکل های مختلفی استفاده می شود. فروشگاه عرضه سیر خشک خلال این محصول را که در بسته بندی های کاملا بهداشتی و مناسب با کیفیت عالی و مناسبی تهیه شده است که دارای قیمت استثنایی و ارزانی است که در این سایت به شکل مستقیم به فروش می رسد.

فروشگاه عرضه سیر خشک خلال

مشخصات سیر خشک خلال

مشخصات سیر خشک خلال سیر یک از سبزیحات های پر طرفدار است که افراد از این محصول به عنوان یک مواد اول برای تولید مواد مختلف استفاده می کنند که یکی از فرآورده های عالی و پر طرفدار آن به شکل خلال سیر است. این محصول از ویژگی های عالی برخوردار است که افراد از آن به شکل های مختلف استفاده می کنند.

ما در این مطلب می خواهیم مشخصات سیر خشک خلال را برای شما بیان کنیم تا به بهترین شکل با این محصول آشنا شوید.

  • این محصول که از سیر ها تازه به شکل طبیعی و ارگانیک در مکان کاملا بهداشتی به بهترین شکل خلال شده است و رطوبت آن به شکل مناسب از بین رفته است که این عوامل باعث می شود این محصول به عنوان خشکبار درجه ای یک شناخته شود.
  • این محصول در بسته بندی های عالی و مناسب طراحی شده است که دارای وزن های مختلفی است از این رو مشتری به راحتی این محصول را به میزان نیاز خود خریداری می کنند.
  • این محصول با اینکه رطوبت خود را از دست داده ولی تازگی و طعم اولیه ای خود را به بهترین شکل حفظ کرده است و آن عاری از خرابی و ضایعات است.
  • این خشکبار به شکل یکدست و عالی خلال شده است که افراد از این محصول برای تزیین آش رشته استفاده می کنند که بسیار زیبا و عالی می شود.

قیمت خرید سیر خشک خلال

قیمت خرید سیر خشک خلال قیمت خرید سیر خشک خلال به عوامل متفاوتی از جمله: وزن، کیفیت، نوع سیر استفاده شده در آن، شکل ظاهر آن، شکل عرضه، شکل بسته بندی و غیره بستگی دارد که مورد بیان شده در اینجا به شکلی روی افزایش قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

قیمت خرید این محصول بسیار ارزان و مناسب است از این رو افراد برای بهره مند شدن از این خشکبار می توانند به این سایت مراجعه کنند و از قیمت و کیفیت این محصول باخبر شوند و با آگاهی کامل این محصول را به میزان دلخواه سفارش دهند. بهترین راه خرید این محصول به شکل غیر حضوری است چون افراد آن را به شکل مستقیم با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید