کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر خشک کیلویی

فروشگاه عرضه سیر خشک کیلویی

سیر یک ماده غذایی پرخاصیت و پرفایده بوده و خواص زیادی برای بدن دارد که هم به صورت تازه و هم خشک شده موجود بوده و در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد.این مجموعه یکی از مراکز عرضه سیر خشک کیلویی با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.سیر های این مجموعه کاملا ارگانیک و عاری از سموم خطرناک شیمیایی می باشند و خریداران عزیز می توانند با اطمینان کامل، از این مجموعه خرید کنند.

فروشگاه عرضه سیر خشک کیلویی

مشخصات سیر خشک اعلا

مشخصات سیر خشک اعلا ●خواص سیر

• خوردن سیر در هنگام سرماخوردگی می‌تواند باعث کاهش علائم آن و نیز درمان سرفه شود، همچنین مصرف سیر در مواقع دیگر غیر از سرماخوردگی باعث پیشگیری از ابتلا به این بیماری می شود.

• محققان توصیه می کنند که افرادی که دارای فشار خون بالا هستند روزانه مقداری سیر مصرف کنند زیراخوردن سیر باعث کاهش فشار خون در این افراد می‌شود.

• سیر خاصیت ضدعفونی کنندگی دارد و درمان موثری برای زخم های آلوده می باشد، قرار دادن آن به صورت موضعی روی زخم باعث تسریع روند بهبودی آن می شود.

• سیر سرشار از مواد مغذی مفید برای سلامت چشم می باشد و باعث پیشگیری از عفونت و التهاب چشم می شود.

• سیر می تواند باعث جلوگیری از آکنه و همچنین درمان موثری برای آن باشد. سیر دارای موادی می باشد که خاصیت پاک کنندگی برای پوست داشته و بعضی بیماری های پوستی از قبیل بثورات پوستی، پسوریازیس، تبخال و تاول را درمان می کند.

• از دیگر خواص سیر می توان به کنترل آسم، افزایش میل جنسی، کاهش قند خون، کاهش وزن، پیشگیری از ابتلا به کبد چرب، جلوگیری از ریزش مو، کاهش زخم معده، کاهش درد دندان و درد گوش اشاره کرد.

از مشخصات سیر خشک با کیفیت این است که به صورت طبیعی خشک شده و از مواد شیمیایی برای خشک شدن آن استفاده نشده است، همچنین طعم و مزه و بوی خوبی دارد. سیر خشک با کیفیت باید تمیز بوده و در جای بهداشتی خشک شده باشد.

قیمت خرید سیر خشک کیلویی

قیمت خرید سیر خشک کیلویی سیر یکی از قدیمی ترین گیاهان کشف شده در دنیا می باشد و بقراط پدر علم پزشکی برای درمان بسیاری از بیماری ها سیر را تجویز می کرد.همچنین هنگام ساختن اهرام مصر هر روز به کارگران و بردگان مقداری سیر می دادند تا برای انجام این کار سخت و طاقت فرسا قوی و سالم باشند.

در دنیای امروز بسیاری از خواص سیر ثابت شده است.بسیاری از افراد در غذای خود از سیر استفاده می کنند و طعم خوبی به غذای خود می بخشند.

این مجموعه سیر خشک کیلویی را با قیمت عالی به خریداران عزیز عرضه می کند. قیمت خرید سیر خشک با توجه به کیفیت، طعم و مزه، بو و تازگی آن، رنگ و نحوه خشک شدن وبسیاری عوامل دیگر تعیین می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید