کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / فروشگاه عرضه سیر فله همدان

فروشگاه عرضه سیر فله همدان

سیر فله همدان بسیار راحت است. فروشگاه عرضه سیر فله همدان بسیار راحت است. مشخصات سیر درجه یک بسیار زیاد است. خرید سیر فله بسیار راحت است. محصول سیر برای تهیه انواع مختلف غذا ها، ترشیجات، سس ها و چاشنی ها، دارو ها، مواد شوینده و …به کار می رود از این رو همواره میزان تقاضا زیادی در بازار دارد. عمده مصرف سیر به خاطر ارزش غذایی بالا این محصول می باشد.

فروشگاه عرضه سیر فله همدان

مشخصات سیر درجه یک چیست؟

مشخصات سیر درجه یک چیست؟ سیر تند دارای ارزش غذایی بیشتری نسبت به سیری می باشد که عطر و بوی ملایم دارد. معمولا سیر هایی که به صورت تازه روانه بازار های فروش می شوند عطر تند تری نسبت به نوع سیر خشک شده دارند.

گفته می شود خواص سیر تند از خواص دیگر سیر ها بیشتر است. از زمان های قدیم برای درمان بسیاری از بیماری های میکروبی و ویروسی همچون طاعون که در چین همه گیر شده بود، از سیر استفاده می شد.

سیر خواص بی نظیر فراوانی دارد؛ از سیر برای درمان گلود درد یا گرفتگی صدا، دندان درد و سرماخوردگی به وفور استفاده می شود. سیر در بدن انسان همانند یک مکمل غذایی عمل می کند و باعث تقویت دستگاه ایمنی بدن می گردد؛

از این رو مصرف منظم این محصول در فصول سرد از بیماری آنفولانزا یا سرماخوردگی پیشگیری می کند. افزایش سن سبب بروز بیماری هایی همچون فشار خون بالا می شود. فشار خون از مهم ترین عامل سکته های قلبی به شمار می رود. سیر تاثیر چشمگیری در کاهش فشار خون دارد. علاوه بر این موارد سیر باعث افزایش کلسترول خوب خون و کاهش کلسترول بد خون می گردد از این رو ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را پایین می آورد

بازار خرید سیر فله همدان

بازار خرید سیر فله همدان مراکز فروش سیر همدان در میادین تره بار سراسر کشور وجود دارد. برای خرید سیر همدان می توانید به میادین تره بار و مراکز فروش سبزیجات تازه در سراسر کشور مراجعه کنید و با قیمت مناسب خریداری کنید.

امروزه تولید کنندگان سیر همدان علاوه بر تامین بخش قابل توجهی از نیازهای داخل، صادرات این محصول را نیز با جدیت دنبال می‌کنند و به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح منطقه و چه بسا در سطح جهان هستند و سعی دارند از اعتبار و نام محصولات ایرانی در خارج از مرزها دفاع کنند.

به دلیل وجود سیر های بی کیفیت در بازار توصیه ما به شما این است که این محصول را از افراد و یا مراکز قابل اعتماد تهیه کنید تا دچار خسارت و ضرر و زیان نشوید. تولید سیر درجه یک همدان توسط کشاورزان انجام می شود و با بهترین کیفیت در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید