کشت و صنعت تابش
خانه / ادویه جات / قیمت باورنکردنی ادویه جات گلها با تخفیف ویژه

قیمت باورنکردنی ادویه جات گلها با تخفیف ویژه

یکی از شناخته شده‌ترین برندها در خصوص ادویه و چاشنی ایرانی، ادویه جات گلها می باشد که هر خانم خانه داری حداقل یک بار از محصولات این شرکت استفاده کرده است. با توجه به نزدیک شدن عید نوروز و شلوغ‌تر شدن رستوران‌ها و مراکز تهیه غذا، استفاده از ادویه جات نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت. به همین منظور کارخانه گلها، تخفیف های ویژه‌ای را به محصولات خود اختصاص داده است.

قیمت باورنکردنی ادویه جات گلها با تخفیف ویژه

عوامل موثر بر کاهش کیفیت ادویه

عوامل موثر بر کاهش کیفیت ادویه

از آنجا که ادویه‌ها و چاشنی‌ها به صورت پودر شده هستند، دمای و میزان رطوبت نامناسب محیط، می تواند از عوامل مهم و موثر بر کاهش کیفیت ادویه باشد. همان طور که مستحضر هستید، از ادویه‌ها تنها به منظور طعم بخشیدن به غذاها استفاده نمی شود، بلکه به دلیل داشتن خواص دارویی و درمانی، کاربرد وسیعی در سراسر جهان دارند و هر منطقه ای به فراخور ذائقه، سلیقه و فرهنگ خود، از ادویه های خاصی در طبخ غذاها استفاده می کند.

ادویه‌ها برخلاف بسیاری از مواد خوراکی مانند لبنیات، گوشت، مرغ و … فاسد شدنی نیستند، بلکه به مرور زمان و پس از گذشت یک تا سه سال و در صورت نگهداری مناسب، حتی تا چهار سال، قابل استفاده هستند؛ اما پس از مدتی از طعم، عطر و خواص دارویی آنها کاسته می شود.

در صورتی که تمایل دارید ادویه‌ هایی نظیر: فلفل، زردچوبه، آویشن، پودر سیر و موسیر و کاری را به مدت طولانی‌تری نگهداری کنید، لازم است تا ادویه‌ ها را از تماس مستقیم با هوا، رطوبت، نور و دماهای بالا حفظ کنید. از مزایای ادویه های کارخانه ای نظیر برند گلها و شاهسوند، تولید انواع ادویه‌ ها و حتی چاشنی ماکارونی و لازانیا، به صورت کاملاً بسته بندی و مکانیزه می باشد. زیرا در تهیه ادویه های بسته بندی شده، استانداردهای صنایع غذایی رعایت می شود.

از مهم‌ترین مزایای بسته بندی ادویه‌ ها، جلوگیری از نفوذ عوامل خارجی به داخل ادویه‌ ها و افزایش ماندگاری آن ها می‌باشد. همچنین به دلیل طراحی خاص پاکت‌ ها و بطری های نگهدارنده ادویه، نور و رطوبت به آن ها نفوذ نمی کند و در نتیجه کیفیت و خواص محتویات آن ها حفظ می شود.

صادرات ادویه به کشور عراق به چه صورت است

صادرات ادویه به کشور عراق به چه صورت است

غذاها و ترشی‌های عربی از معروفیت و محبوبیت خاصی برخوردار هستند و همان طور که می دانید، پایه ثابت و اصلی کلیه غذاهای عربی، مقادیر زیادی ادویه جات نظیر فلفل، کاری و پودر سیر می باشد. به همین دلیل یکی از بهترین گزینه‌ها برای صادرات ادویه های اصیل ایرانی، کشورهای عربی نظیر عراق می باشد. اما صادرات به این کشور، دارای نکاتی است که بد نیست صادر کنندگان قبل از اقدام به صادرات، از آن آگاهی داشته باشند.

کشور عراق به عنوان همسایه ایران محسوب می شود که مرز خاکی طولانی با آن دارد و پس از سقوط حکومت صدام حسین، بین دولت های عراق و ایران، روابط تجاری خوبی برقرار شد. صادرات به کشور عراق از سودآوری خوبی برخوردار است و افرادی که تمایل به صادرات با کمترین سرمایه را دارند، می‌توانند روی مواد غذایی و به خصوص ادویه تمرکز کنند.

سایت های اتاق بازرگانی و گمرک جمهوری اسلامی ایران، اطلاعات جزئی‌تر و دقیق‌تری از قوانین صادرات با کشورهای مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

خرید عمده ادویه جات گلها از معتبرترین مراکز

خرید عمده ادویه جات گلها از معتبرترین مراکز

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید عمده ادویه جات گلها از مراکز معتبر، مراجعه به سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین می باشد. با خرید مستقیم می توانید با قیمت های کارخانه ای انواع ادویه و تخفیف های ویژه محصولات آشنا شوید. فروشگاه‌ها و درگاه های اینترنتی، با ارائه عمده محصولات گلها، محصول مورد نیاز شما را در اسرع وقت در منزل و یا هر مکانی که مایل باشید، به دستتان می رسانند.

علاوه بر استفاده از تخفیف‌ها و کاهش هزینه های خرید حضوری، از دیگر مزایای خرید اینترنتی، آشنایی مشتریان با انواع محصولات گلها در کمترین زمان و امکان بررسی بیشتر کیفیت، اصالت و قیمت آن ها می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید