کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / قیمت خرید سیر درجه یک

قیمت خرید سیر درجه یک

سیریکی از تقویت کننده های طعم و مزه در غذا است که اغلب در همه خانواده ها استفاده می شود. بیشتر افراد فقط از آن در غذاهای دارای ادویه استفاده می کنند. اما کاربرد سیر درجه یک فراتر از یک طعم دهنده است.

قیمت خرید سیر درجه یک

راهنمای انتخاب سیر درجه یک

راهنمای انتخاب سیر درجه یک

در انتخاب سیر درجه یک و خرید سیر صادراتی باید به کیفیت، رنگ، جنس سیر و بسته بندی های مناسب برای صادرات توجه کرد. خوردن زیاد برای سلامتی شما مفید است. خوردن سیر نه تنها باعث افزایش طعم و مزه غذا بلکه از بسیاری بیماری ها پیشگیری می کند.
سیر سرشار از خواص دارویی است، که همچنین نقش مهمی در حفظ سلامتی شما دارد. بسیاری از مردم از خصوصیات آن آگاهی ندارند. مصرف سیر با معده خالی صبح ها فواید زیادی به بدن ما می بخشد. از طرف دیگر، مصرف سیر با آب باعث بهبود سلامت کلی می شود.
خوردن سیر خطر ابتلا به سرطان رکتوم را کاهش می دهد. اگر حشره ای در معده کودک وجود داشته باشد، یک آب سیر خام مخلوط شده با یک لیوان شیر بنوشید، کرم های معده فوراً می میرند. اگر شخصی در ادرار مشکل دارد، دو قاشق آب پیاز و محلول آرد گندم درست کنید و آن را گرم کنید و روی معده بمالید.
مصرف پیاز سیر در آرتروز بسیار مفید است؛ ماساژ با روغن خردل و آب پیاز در آرتروز به شما سود می بخشد. بوی بسیار قوی و طعمی تند دارد. سیر حاوی یک آنتی بیوتیک به نام آلیوم است که در پیشگیری از بسیاری از بیماری ها مفید است. مصرف سیر برای کسانی که خون آنها غلیظ است بسیار مفید است.
سیر از لخته شدن خون جلوگیری می کند، بنابراین، صبح باید یک حبه سیر را با معده خالی بخورید. نحوه نگهداری سیر: حبه های سیر را پوست بگیرید سپس می توانید آنها را با غذاساز یا چرخ گوشت خرد کنید. سیر را به میزان دلخواه خرد کنید، سپس بعد از استفاده از آن با کمی روغن آغشته کنیدو آن را در قالب های یخ قرار دهید، خوب فشار دهید، روی آن را با کیسه پلاستیکی بپوشانید و در فریزر نگه دارید تا یخ بزند.

فروشگاه عرضه سیر درجه یک

فروشگاه عرضه سیر درجه یک سیر در بسیاری از نقاط جهان رشد می کند و به دلیل رایحه قوی و طعم خوشمزه یکی از عناصر محبوب در پخت و پز است. با این حال ، در طول تاریخ باستان ، استفاده اصلی از سیر برای خواص سالم و دارویی آن بوده است. استفاده از آن توسط بسیاری از تمدن های بزرگ ، از جمله مصری ها ، بابلی ها ، یونانی ها ، رومی ها و چینی ها به خوبی ثبت شده است.
چین بزرگترین فروشگاه عرضه سیر در جهان است زیرا دارای آب و هوای مناسب و رطوبت کافی برای پرورش سیر است. سیر تازه معمولاً از اواخر ماه مه برداشت می شود. پس از خشک شدن سیر به اندازه کافی در زیر آفتاب ، می توان سیر تازه را از اوایل خرداد بسته بندی و حمل کرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید