کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / قیمت خرید سیر صادراتی

قیمت خرید سیر صادراتی

سیر صادراتی دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد استان همدان یکی از مراکز تولید سیر صادراتی در ایران می باشد از جمله عواملی که در کیفیت سیر تاثیر دارد اندازه آن است به طوری که هر چه سیر بزرگ تر قیمت آن نیز بیشتر می باشد سیر های صادراتی به سفارش کشور های اروپایی باید سورت شده و دارای یک اندازه باشند جهت خرید و استعلام قیمت سیر صادراتی می توانید از این سایت اقدام نمایید.

قیمت خرید سیر صادراتی

مشخصات سیر صادراتی درجه یک

مشخصات سیر صادراتی درجه یک سیر بعد از برداشت باید مشخصاتی داشته باشد که در رده سیر صادراتی طبقه بندی شود به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مقاله به مشخصات سیر صادراتی درجه یک بپردازیم و در ادامه عواملی که در آن نقش دارد را نام ببریم.

  • رنگ سیر: به طور کلی بیشترین میزان صادرات مربوط به سیر قرمز است و این به دلیل ظاهر زیبای این محصول می باشد.
  • اندازه سیر: اندازه مناسب برای سیر متناسب با هر کشور متغیر است اما معمولا سیر با سایز متوسط قابل قبول می باشد.
  • کیفیت سیر: معیار انتخاب برخی کشور ها مثل عراق کیفیت سیر است و برای ان ها داشتن اندازه یکسان ملاک نیست.
  • سورت بودن سیر: سیر های تازه را بعد از جدا کردن برگ و ساقه و تمیز کردن آن بر اساس سایز، کیفیت، رنگ و شکل تفکیک و بسته بندی می کنند.
  • بسته بندی سیر: نوع بسته بندی سیر صادراتی باید مرتب و تمیز باشد با این حال هر کشور برای خود بسته بندی خاصی دارد انواع بسته بندی برای سیر صادراتی شامل توری، کارتن، سبد و گونی است.
  • نوع سیر: در بین سیر های تازه بیشترین صادرات مربوط به سیر قرمز یا بنفش است اما در صورتی که در صادرات سیر خشک شده سیر سفید بیشترین میزان را به خود اختصاص می دهد.

فروشگاه عرضه سیر صادراتی

فروشگاه عرضه سیر صادراتی مراکز و فروشگاه های متعددی در سطح کشور وجود دارد که سیر درجه یک را به فروش می رساند این مجموعه به طور مستقیم با تولید کنندگان سیر در ارتباط است و با حذف واسطه ها به عنوان فروشگاه عرضه سیر صادراتی در حال فعالیت است همچنین برای هیچ گونه محدودیتی ندارند و این محصول را در کل کشور عرضه می کند نحوه فروش این مجموعه به صورت عمده است و برای افراد و یا مشاغلی که به میزان زیادی از سیر استفاده می کنند بسیار مناسب است زیرا می توانند مقادیر بالایی از این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند.

عوامل مختلفی در قیمت سیر تاثیر گذار هستند که شامل نوع سیر، تازه یا خشک بودن آن، فصل، عرضه و تقاضا و … می باشد متقاضیان خرید سیر عمده شامل کارخانه داران، میدان های تره بار، فروشگاه ها، رستوران ها و مراکز طبخ غذا، تاجران و … هستند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید