کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / قیمت خرید سیر عمده

قیمت خرید سیر عمده

قیمت خرید سیر عمده توسط اتحادیه فروش انواع مختلف سبزیجات مشخص می‌گردد و فروشندگان نیز موظف هستند که این خوراکی را بر اساس نرخ تعیین شده به فروش برسانند، این مرکز فروش هم با پیروی از نرخ نامه تصویب شده و همچنین در نظر گرفتن توانایی و قدرت خرید مردم برای تهیه این خوراکی قیمت کالاهای خود را به طرز چشمگیری کاهش داده و توانسته است میزان فروش سیر را در این مرکز چندین برابر نماید و از این طریق سود بالایی را کسب کند.

قیمت خرید سیر عمده

مشخصات سیر درجه یک چیست؟

مشخصات سیر درجه یک چیست؟ سیر یکی از داروهای گیاهی منحصر به فرد می باشد که سالهاست توسط مردم برای سلامتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در میان سبزیجات دارای ارزش غذایی بالایی می باشد. از مشخصات سیر درجه یک برای خرید می توان به موارد زیر اشاره نمود که حتماً با در نظر گرفتن این موارد می توانید کالایی مرغوب را خریداری نمایید.

  • معمولا سیر های تازه درجه یک دارای ظاهر سفید و براق بوده که برای خود هیچ گونه لکه و یا خرابی ندارند.
  • این نوع سیر ها هم به صورت حبه و هم به صورت درسته در بازار موجود هستند که هر دو نوع این خوراکی ها دارای عطر و بوی بی نظیر می باشند.
  • معمولاً این نوع خوراکی‌ها عاری از هرگونه آلودگی بر روی خود بوده و به صورت کاملا بهداشتی تهیه می‌ شوند که بر روی بسته بندی این کالا با تمامی مشخصات و همچنین مهر تاییدیه وزارت بهداشت نیز درج شده است.

فروشگاه عرضه سیر عمده

فروشگاه عرضه سیر عمده در فروشگاه عرضه سیر عمده این محصولات هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله ای به فروش می‌ رسند که خریداران می‌ توانند با مراجعه به این فروشگاه بهترین نوع سیر را در هر مقدار که می‌خواهند خریداری نمایند. ضمن این که باید بدانید گاهی اوقات فروشندگان بر روی فروش عمده این سیرها تخفیفاتی را به مشتریان ارائه می دهند و همین امر موجب کاهش قیمت این محصولات می شود‌.

دلیل ارزان بودن سیر در مراکز فروش این محصولات خرید عمده و بدون واسطه این خوراکی از تولید کنندگان می باشد که حذف واسطه ها و دلالان موجب کاهش قیمت این محصول می گردد و افراد می‌ توانند این خوراکی را به قیمت اصلی خود خریداری نمایند‌.

تولید انبوه سیر در کشور سبب شده است که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به این خوراکی سالانه حجم بالایی از این محصولات به دیگر کشورهای خاورمیانه نیز صادر شده و موجب سودآوری بالایی برای کشورمان گردد. امروزه تاجرانی که در زمینه تجارت انواع مختلف سیر به کشورهای آسیایی مشغول می‌ باشند با عرضه این کالا به بازارهای جهانی توانستند سود بالایی را کسب کنند‌.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید