کشت و صنعت تابش
خانه / گرانول سیر / محل فروش گرانول سیر

محل فروش گرانول سیر

سیر یکی از گیاهان با ارزشی است که ما انسان ها از آن برای طعم دار کردن غذاهای خود و همچنین برخورداری از خواص دارویی بی نظیری که درون آن وجود دارد استفاده می کنیم. شایان ذکر است که گیاه سیر را می توان به شیوه های مختلفی مورد استفاده قرار داد. یکی از بهترین محصولاتی که در محل فروش خشکبار و ادویه جات کشورمان ارائه شده و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده است، گرانول سیر می باشد که یکی از مهمترین فرآورده های این گیاه است.

محل فروش گرانول سیر

ماندگاری گرانول سیر چقدر است؟

ماندگاری گرانول سیر چقدر است؟ گرانول سیر یکی از محصولات ارزشمندی است که در طول سال های اخیر جایگاه خاص خود را در میان ادویه جات ما ایرانیان پیدا کرده و به وفور از آن استفاده می کنیم. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد گرانول سیر وجود دارد این است که تمامی خواص موجود در گیاه سیر را در خود نهفته دارد، اما بو و طعم آن چندان زیاد نیست، به همین سبب بسیاری از کسانی که بوی ناخوشایند سیر را دوست ندارند می توانند برای بهره برداری از خواص آن از گرانول سیر استفاده نمایند.

یکی دیگر از مهمترین تفاوت هایی که این محصول با سیر تازه دارد، ماندگاری گرانول سیر است که بسیار بالاست. در واقع گیاه تازه سیر را می توان تنها برای چند روز یا چند هفته نگهداری نمود، اما گرانول به سبب اینکه رطوبت آن از بین رفته و به صورت پودر در آمده است، مسلماً از مدت زمان ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

می توان گفت شما می توانید این گرانول با ارزش را درون یک ظرف شیشه ای در بسته ریخته و آن را در یک جای خشک و خنک و به دور از نور آفتاب قرار دهید. در این صورت میزان ماندگاری آن افزایش پیدا کرده و شما می توانید حتی تا بالای یکسال نیز آن را نگهداری نموده و در مواقع لزوم از آن برای پخت و طعم دار کردن غذاهای خود استفاده کنید.

ارائه کننده گرانول سیر

ارائه کننده گرانول سیر یکی از مهمترین ادویه جاتی که این روزها تمامی خانم های خانه دار و سرآشپزهای ماهر رستوران ها از آن برای طعم دار کردن غذاهای خود استفاده می نمایند، گرانول سیر است؛ از این ماده ارزشمند می توانید برای پخت انواع غذاهای سرخ کردنی، سوپ، سس و … استفاده نمایید.

ما سالهاست در این مرکز به عنوان یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه های ارائه گرانول سیر به فعالیت مشغول بوده و برندهای مطرح و با کیفیت این محصول را به صورت عمده و با قیمت مناسب و ارزان به مشتریان خویش ارائه داده و رضایت خاطر آنها را جلب نموده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید