کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مراکز تولید سیر تازه سبز

مراکز تولید سیر تازه سبز

بزرگ ترین مراکز تولید سیر تازه سبز کشاورزان و گلخانه داران می باشند که با عرضه محصولات خود به صورت عمده باعث شده اند که خریداران بتوانند سیر تازه را با قیمتی بسیار مناسب و خوب خریداری کنند.

این مراکز تولید با ارائه مستقیم محصولات تولیدی خود به کشاورزان باعث می شوند که افراد برای خرید این محصول هزینه ای بسیار کمتری را پرداخت کنند و واسطه های که نقش زیادی در افزایش قیمت یک محصول ایفا می کنند از میان برداشته شوند.

مراکز تولید سیر تازه سبز

خصوصیات سیر تازه سبز

خصوصیات سیر تازه سبز سیر یکی از محصولات کشاورزی می باشد که در کشور ایران به دلیل وسعت خاک بسیار زیادی که وجود دارد با آب و هوای مناسب همواره کشت سیر جایگاه بسیار بالایی داشته است زیرا از زمانهای بسیار قدیم در طب سنتی ایران دارای جایگاه بسیار ویژه ای نزد افراد مختلف بوده است و از زمانهای قدیم با خواص بسیار سیر ایرانیان باستان آشنا بوده اند.

سیر به دلیل طبع بسیار گرمی که دارد همواره یکی از پر مصرف ترین محصولات کشاورزی می باشد این محصول به دلیل خاصیت آنتی باکتریال قوی که دارد برای بهبود انواع بیماری ها همواره مورد مصرف قرار می گرفته است، سیر به صورت پیازچه می باشد که بیشتر آن را در فصل پاییز و بهار کشت می کنند و آن را به صورت تازه و به صورت پیازچه ای مورد مصرف قرار می‌دهد.

از خصوصیات سیر تازه سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سیر سبز تازه باید کاملا شاداب و دارای برگ های سبز باشد که نشان از سلامت این محصول و تازه بودن آن دارد.
  2. سیر تازه سبز باید دارای عطری تند باشد که نشان می دهد سیر تازه می باشد و در فرایند تولید آن از مواد ارگانیک استفاده شده است.
  3. ساقه سید باید کاملا کشیده و بلند باشد و برگ های آن نباید زرد رنگ باشند، زرد رنگی برک ها نشان از بی کیفیت بودن سیر دارد.
  4. سیر های تازه باید کاملا یک شکل و یک اندازه باشند تا از کشت یک دست آنها اطمینان خاطر حاصل نمود.

عرضه کننده سیر تازه سبز

عرضه کننده سیر تازه سبز بزرگترین عرضه کننده سیر این سایت اینترنتی می باشد به دلیل ارتباط بسیار خوب و مستقیمی که با کشاورزان دارد باعث می شود که کشاورزان بتوانند محصولات خود را به تمامی خریداران خود در تمام نقاط ایران عرضه کنند.

و پوشش گسترده اینترنتی در سطح کشور باعث شده است که افراد بتوانند درون منزل خود نسبت به خرید این محصول بتوانند به راحتی اقدام کنند و سیر تازه را متناسب با نیاز و مقدار دلخواه خود با کیفیتی بسیار بالا و کاملا ارگانیک خریداری کند و آن را درب منزل تحویل بگیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید