کشت و صنعت تابش
خانه / سیر خشک / مراکز فروش سیر خشک پرک

مراکز فروش سیر خشک پرک

سیر خشک پرک را همه به عنوان یک چاشنی می شناسند اما این ماده غذایی ارزشمند به عنوان یک دارو در پیشگری بیماری های مثل سرطان، فشار خون، رماتیسم، استفاده می شود. ارائه سیر خشک به صورت پودر شده در بسته بندی مختلف و با کیفیت در فروشگاها و عطاری ها دیده می شود.سیر خشک شده به دور روش خانگی وسنتی یا صنعتی تهیه و استفاده می شود. شهر همدان از صادر کنندگان سیرخشک به داخل و خارج کشور است.

مراکز فروش سیر خشک پرک

کاربرد سیر خشک پرک در آشپزی

کاربرد سیر خشک پرک در آشپزی امروزه همه انسانها از سیر و خواص بی نظیر آن بی اطلاع نیستند این ماده غذایی با هزاران خواص دارویی و درمانی در انواع غذاها و به صورت ترشی های مختلف کاربرد دارد.سیر به دلیل داشتن مواد معدنی نظیر ید، گوگرد و آلیسین دارای ارزش بالایی است در فصل زمستان با شیوع سرماخوردگی مصرف سیر یکی از بهترین راه های درمان آن است .از سیر به عنوان یک ترشی پرخاصیت در فصل زمستان زیاد مکرراستفاده قرار می گیرد از دیگر فراوده های سیر خشک پودر شده آن است که در اکثر غذاها مخصوصا در شمال کشور و نقاط معتدل و مرطوب استفاده می شود.

استان همدان به دلیل منطقه مرطوب از شهر های تولید کننده سیر می باشد. سیر باید از سیر های سالم بدون لک در جاهای تاریک بدون نورآفتاب کاملا خشک و بدون نم و رطوبت خشک شود. بعد از خشک شدن به صورت پودر شده به عنوان چاشنی غذاها استفاده می شود.کاربرد سیر خشک پرک در آشپزی و طبخ انواع آش و غذاهای زمستانی و گرم ارزش بالایی دارد.

ارائه کننده سیر خشک پرک

ارائه کننده سیر خشک پرک به دلیل بوی نامطبوع سیر و ماندگاری بوی آن بر روی لباس و هنگام تنفس کشیدن، از سیرخشک شده و پودر سیر که بی بو است و استفاده آسانی دارد، در آشپزی بیشتر استفاده می شود. سیر خشک از سرطان بخصوص سرطان روده جلوگیری می شود. سیر را هم به صورت خانگی و هم به روش صنعتی خشک می کنند. برای خشک کردن به خانگی بعد از پوست گرفتن سیرها را به صورت ورقه ای نازک برش داده و روی پارچه تمیز پهن می کنید و در آفتاب کاملا خشک و بدون نم باشد یا در مایکروفر و اجاق فر می توانید خشک کنید.سیر خشک همدان از بهترین و مرغوب ترین سیر های خشک شده بازار است و مورد توجه کشورهای مختلف دیگری می باشد.سیر خشک همدان به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای آن و طمع و بوی خوشایند آن در پخت غذا از صادرات مهم این شهر است.کشور روسیه از متقاضیان سیر خشک شده همدان است که علاوه بر کیفیت بالای آن از قیمت مناسبی برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید