کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مرجع خرید سیر بذری

مرجع خرید سیر بذری

کاشت سیر و خرید و فروش آن، مثل بقیه ی مواد خوراکی و سبزیجات ها یک شبه شما را به درآمد نمی رساند؛ اما فروش چند ساله ی آن می تواند برای شما بسیار موفقیت آمیز باشد. سیر بذری را متناسب با منطقه ای که در آن زندگی می کنید، باید انتخاب کنید. مرجع خرید سیر بذری در ایران در شهر های مختلف در دست کشاورزان و کسانی که در کار پرورش سیر مشغول هستند می باشد.

مرجع خرید سیر بذری

راهنمای انتخاب سیر بذری

راهنمای انتخاب سیر بذری حال می خواهیم شما عزیزان را با راهنمای انتخاب سیر بذری آشنا کنیم. در میدان های تره بار و میدان بار ها می توانید، سیر بذری را در تازه ترین حالت ممکن خریداری کنید. سیر را می توان با بذر و یا با پیاز آن کاشت. اگر شما جز افرادی هستید که نمی خواهید، در هنگام غذا خوردن سیر را در زیر دندان هایتان حس کنید، می توانید از پودر سیر و یا سیر خشک شده استفاده کنید. سیر خاصیت های خیلی زیادی برای بدن دارد و برای دفع خیلی از بیماری ها به انسان کمک می کند و بیش تر به دلیل همین خاصیت هایی که دارد پر فروش شده است.

از نظر طب سنتی می تواند بهترین دوا برای درد های بدن افراد باشد. در خرید سیر، باید یکی از سیر ها را به صورت تصادفی انتخاب کنید و آن را فشار دهید؛ سپس اگر حس کردید نرم است و یا پوست آن و خود آن له شد، آن سیر مطلوبی نیست اما اگر حس کردید، سیر سفت است و کمی آب دارد، سیر مطلوبی است، این روش هم برای سیر قرمز و هم برای سیر سفید صادق است.

بازار فروش سیر بذری

بازار فروش سیر بذری هر گیاه و سبزیجاتی که خوش بو و خوش طعم است، در صادرات نیز قوی تر عمل می کند، بازار فروش سیر بذری در ایران در شهر های مختلف در بار های تره بار و میدان بار ها است که می توانید، سیر بذری عمده را از آن ها خریداری کنید و به فروشگاه ها و مغازه ها بفروشید. انتخاب سیر بذری کمی سخت است اما با رعایت نکات و توجه به بافت آن می توانید، بهترین سیر بذری را خریداری کنید.

بازار فروش سیر امروزه بسیار گرم و پر رونق می باشد، شما نیز با انتخاب سیر بذری مرغوب می توانید فروش خوبی را از آن کسب کنید. سیر یکی از سبزی هایی است که سلامت شما و خانواده تان را تضمین می کند. استفاده از سیر از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری می کند. سیر بذری سفید و یا سیر بذری قرمز به صورت یکسان در بازار به فروش می رسند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید