کشت و صنعت تابش
خانه / پودر سیر / مرجع خرید پودر سیر همدان

مرجع خرید پودر سیر همدان

پودر سیر همدان از سیر خشک شده ی خود همدان درست می شود و یکی از مهم ترین ادویه هادر آشپزخانه به حساب می آید. که از پودر سیر به خاطر طعم و بوی خوب آن در بسیاری از غذاها استفاده می شود.از پودر سیر می توان در انواع خورشت ها،سوپ، ماست و حتی نان ها استفاده کرد.

پودر سیر دارای مواد مغذی و مقوی بسیاری از جمله ویتامینC،کلسیم،آهن،فیبر،پروتئین و مقدار کمی سدیم و قنداست.

و زمان مصرف و نگهداری پودر سیر خیلی بیشتر از خود سیر است.

مرجع خرید پودر سیر همدان

روش تهیه پودر سیر چگونه است؟

روش تهیه پودر سیر چگونه است؟ روش تهیه پودر سیر خانگی به این گونه است که ابتدا پوست سیر ها رامی گیریم که می توان برای اینکه سیرها راحت تر پوست گرفته شود آن ها را داخل آب بیندازیم.بعد از پوست کردن سیرها آن ها را خوب با آب می شوریم و با چاقو به ورقه های نازک خرد می کنیم حتی می توان سیر ها را با غذا ساز نیز خرد کرد سپس ورقه های سیر خورد شده را روی یک پارچه ی تمیز و با فاصله می چینیم.و می گزاریم تا در زیر نور خورشید خشک شود یا حتی می شود سیرها را داخل میوه خشک کن یا فر خشک کرد.بعد از خشک شدن سیرها آن ها را داخل آسیاب می ریزیم و پودر می کنیم.پودر سیر آماده شده را داخل یک ظرف سر بسته می ریزیم و در جای خشک و خنک نگهداری می کنیم.

پودر سیر در کارخانه ها به این گونه تولید می شود:ابتدا سیرهایی که سالم هستند و هیچ گونه پوسیدگی ندارند را انتخاب می کنند و بعد آن ها را خیس می کنند.بعدسیرها پوست می گیرند و بعد به قطعات کوچک تبدیل می کنند. بعد سیرها را خشک می کنند که تمام این کارها بادستگاه های پیشرفته و بدون دخالت دست انسان ها انجام می شود.

از مهم ترین فایده های پودر سیر میتوان به کاهش دهنده ی کلسترول،جلوگیری از سرطان،تقویت سیستم ایمنی بدن،کمک به هضم غذا اشاره کرد.

بازار فروش پودر سیر همدان

بازار فروش پودر سیر همدان بازار فروش پودر سیر همدان درجه یک در ایران زیاد است.زیرا همان طور که گفتیم دارای ویژگی ها و خواص بسیار زیادی است.اما متاسفانه افرادی هستند که برای سود بیشتر خود پودر سیرهای تقلبی بی کیفیت را جایگزین پودر سیر همدان اصلی به مردم می فروشند و باعث از بین رفتن اعتماد مردم به فروشنده های معتبر پودر سیر همدان می شود بنابراین توصیه می شود خریداران محترم برای خرید کالای با کیفیت به فروشنده های معتبر مراجعه نمایند و اگر امکان خرید حضوری ندارند می توانند وارد سایت زیر شده و اطلاعات کافی از قیمت پودر سیر همدان را دریافت کنند و با کم ترین هزینه و در کم ترین زمان پودر سیر همدان اصل را درب منزل خود تحویل بگیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید