کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / مرجع پخش سیر خشک همدان

مرجع پخش سیر خشک همدان

سیر ها جزء دسته صیفی جاتی قرار می گیرند که دارای خواص فوق العاده ای برای بدن هستند و می توانند بدن انسان را از تمام سموم مختلفی که در رگ ها رسوب کرده اند و یا انسان را دچار بیماری کرده است رهایی یابد. مرجع پخش سیر خشک همدان، بهترین و با کیفیت ترین سیر های خشک را در بسته بندی های مختلف و پلمپ شده بهداشتی به صورت ساده و معمولی و یا خشک شده با قیمت های کلی و عالی و مناسب به مشتریان عرضه می کنند.

مرجع پخش سیر خشک همدان

مشخصات سیر خشک مرغوب

مشخصات سیر خشک مرغوب در این بخش می خواهیم به بررسی مشخصات سیر خشک مرغوب بپردازیم:

  1. اولین مشخصه بسیار مهم این سیر ها، ظاهر و شکل و ظاهر آن ها می باشد و سیر هایی که دارای رنگ های سفید و شیری رنگ مایل به خاکستری هستند نسبت به سایر سیر هایی که رنگ های تیره دارند مرغوب تر هستند و استفاده از آن ها بیشتر توصیه می شود و خاصیت درمانی بیشتری نیز خواهند داشت.
  2. دومین مشخصه سیر های خشک شده این است که دارای بوی بسیار تند و تیزی هستند و سیر ها جزء تنها صیفی جاتی می باشند که نسبت به نوع تازه خود دارای بو و عطر بیشتری هستند و بوییدن این بو برای بسیاری از بیمارانی که دارای سینوس های گرفته هستند بسیار توصیه می شود.
  3. سومین مورد این محصول نداشتن هیچ گونه رطوبت و آبی بر روی سیر ها است و سیر هایی که به صورت استاندارد و خوبی خشک می شوند نباید هیچ گونه آبی بر روی خود داشته باشند و اگر آب بروی سطح آن ها وجود داشته باشد بعد از یکی الی دو روز بوی بدی خواهند گرفت و نباید از آن ها استفاده کرد.

فروشندگان سیر خشک همدان

فروشندگان سیر خشک همدان فروشندگان سیر همدان، عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین سیر های خشک در بسته بندی های مختلف و متنوع و در وزن های مختلفی چون گرمی و کیلویی و همچنین به همراه افزودنی ها و چاشنی های مختلفی چون جعفری، شوید و فلفلی و نمکی هستند و تمامی محصولات خود را با قیمت های عالی و مناسب به مشتریان خود ارائه می کنند.

در این فروشگاه تمامی سیر های خشک شده به صورت کاملا استاندارد و ارگانیک خشک شده اند و هیچ مواد افزودنی و اضافی به آن ها افزوده نشده و محصول خشک شده تماما سیر است و هیچ گونه نَم و رطوبت بر روی سیر ها وجود نداشته و کاملا خشک هستند و هیچ گونه آبی در داخل بافت سیر ها باقی نمی ماند و در نهایت با کیفیت ترین محصول به فروش می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید