کشت و صنعت تابش
خانه / سیر / کارخانه تولید پودر سیر درجه یک در همدان

کارخانه تولید پودر سیر درجه یک در همدان

کارخانه پودر سیر همدان با استفاده از بهترین و درجه یک ترین سیرهای تازه و رعایت تمام استاندارد های بهداشتی و سلامتی سعی می کند محصولی مثال زدنی را در اختیار مشتریان بگذارد. پودر سیر یکی از طعم دهنده های عالی غذا محسوب می شود و شما می توانید از طعم واقعی سیر را بدون این که بافت سیر را زیر دندان های خود حس کنید لذت ببرید و از خواص درمانی این محصول بهره مند شوید.

کارخانه تولید پودر سیر درجه یک در همدان

بهترین نوع پودر سیر موجود در ایران

بهترین نوع پودر سیر موجود در ایران بهترین نوع پودر سیر موجود در ایران سیری می باشد که فاقد از ناخالصی است و با استفاده از بهترین و درجه یک ترین سیر تهیه شده باشد و شما با خرید و مصرف چنین سیری می توانید از خاصیت های منحصر به فرد آن بهره مند شوید به عنوان نمونه به درمان سرفه و سرماخوردگی کمک می کند فشار خون بالا را کنترل می نماید و شما می توانید به جا داروهای کنترل کننده فشار خون بالا از آن استفاده کنید.

از اکسیداسیون شدن کلسترول بد خون جلوگیری می کند چون دارای ترکیب آلیسین می باشد تضمین کننده سلامت قلب محسوب می شود خاصیت آنتی اکسیدانی دارد به همین دلیل با بیماری های عصبی مبارزه خواهد کرد علاوه بر این خاصیت های ضد التهابی سیر باعث شده از ابتلا به بیماری های عصبی پیشگیری شود. سطح سرب موجود در خون را به طور چشمگیری کاهش می دهد و این به دلیل ترکیبات گوگردی موجود در آن است.

به التیام زخم ها کمک می کند و همانند یک آنتی بیوتیک بر روی زخم عمل می کند پوکی استخوان را به تاخیر می اندازد در دوره یائسگی زنان میزان ترشح استروژن را کاهش می دهد و از بروز آرتروز در زنان جلوگیری خواهد کرد. برای پاک سازی بیشتر روده ها مفید است و باکتری های مضر دستگاه گوارش را از بین می برد برای درمان کرم های روده ای، کولیت و اسهال خونی بهترین گزینه محسوب می شود.

سیستم دفاعی بدن را تقویت می کند و این به دلیل مواد مغذی فراوانی می باشد که در آن وجود دارد به سلامتی چشم ها کمک خواهد کرد چون دارای مواد مغذی مانند ویتامین C، کوئرستین و سلنیوم است برای التیام زخم های آکنه می توانید از ترکیب زردچوبه، خامه، عسل و پودر سیر استفاده کنید و برای جلوگیری از ظهور آکنه می توانید از این ترکیب استفاده نمایید و همین ها باعث شده اند خرید و فروش پودر سیر دزفول همیشه رونق فراوانی داشته باشد.

مختصری درباره پودر سیر خالص

مختصری درباره پودر سیر خالص پودر سیر خالص ایرانی بوی مطبوع و ملایم تری نسبت به پودر سیر خارجی دارد و رنگ آن در حالت عادی قهوه ای خیلی روشن می باشد در حالی که پودر سیر خارجی بوی تند تر و رنگ سفید تری دارد بهترین پودر خالص ایرانی در همدان تولید می شود.

اندازه دانه های پودر سیر می تواند ریز و تا اندازه های دانه شن باشد بزرگترین تولید پودر سیر در جهان چین می باشد و بعد از چین از تولید کنندگان و کشورهای صادرکننده آن می توان به اوکراین، میانمار، اسپانیا، روسیه، کره جنوبی، مصر، بنگلادش و هند اشاره کرد.

رتبه ۲۵ را ایران در تولید پودر سیر دارد پودر سیر حاصل خشک کردن و آسیاب کردن سیر خشک شده می باشد که برای خشک کردن سیر از حرارت، نور آفتاب و دستگاه های خشک کن استفاده می کنند‌.

توزیع مستقیم پودر سیر همدان به صورت عمده

توزیع مستقیم پودر سیر همدان به صورت عمده توزیع مستقیم پودر سیر همدان به صورت عمده همیشه از بازار گرمی برخوردار می باشد چون نقش مهم و مثبتی روی رونق گرفتن بازار این ماده غذایی دارد و مشتریان می توانند با قیمت درب کارخانه محصول را تهیه کنند علاوه بر این موارد مصرف مختلف پودر سیر باعث شده توزیع پر رونقی داشته باشد که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • برای تهیه انواع غذا ها مانند مرغ بریان، خورشت ها و سوپ ها استفاده می شود.
  • برای تهیه ترشیجات مورد استفاده قرار می گیرد.
  • برای تهیه سس کاربرد دارد.
  • پودر سیر برای خوش طعم کردن هر خوراکی قابل مصرف است.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز فروش پودر سیر ارزان قیمت

سبزیجات در انواع مختلف به صورت تازه و خشک وارد بازار های خرید و فرش می شوند و این مواد تامین کننده بخش بزرگی از نیازهای بدن تمام افراد و انسان ها هستند، سیر یکی

پاسخی بگذارید