کشت و صنعت تابش
خانه / دسته‌بندی نشده / مرکز تولید پودر سیر دامی در ایران

مرکز تولید پودر سیر دامی در ایران

بهترین تولید کننده پودر سیر دامی در ایران با معرفی ویژگی ها و کاربردهای خوب این محصول در درمان برخی از بیماری ها علاوه بر آگاهی بیشتر خریداران سبب افزایش فروش این محصول نیز شده است، فروش کلی و آنلاین پودر سیر اعلا در کاهش هزینه های خریداران نقش زیادی را ایفا نموده است، خرید مستقیم و بدون واسطه ی پودر سیر با کیفیت از طریق این روش می تواند تجربه ی خوبی برای خریداران ایجاد نماید.

مرکز تولید پودر سیر دامی در ایران

بارزترین ویژگی های پودر سیر مرغوب

بارزترین ویژگی های پودر سیر مرغوب جهت انتخاب پودر سیر باکیفیت باید به خالص بودن و اصالت آن توجه نمود زیرا نمونه های تقلبی در بازار با آرد مخلوط بوده و مشتری به راحتی نمی تواند از اصل بودن آن اطمینان حاصل نماید مگر اینکه از برندهای معتبر خریداری شود.

یکی از نشانه های خالص بودن آن این است که پودر حالت کلوخه داشته باشد چون سیر بعد از خشک شدن مقداری از رطوبت در آن باقی می ماند که بعد از آسیاب کردنش رطوبت باعث چسبندگی در آن می شود. پودر سیر مرغوب بسته به نوع دارای رنگ کرم مایل به تیره است که دارای عطر و طعم منحصر به فردی بوده و به دلیل عطر دادن به خوراکی ها در انواع غذا افزوده می شود.

همچنین به دلیل عاری بودن از رطوبت ماندگاری بالایی دارد و مانند دیگر ادویه جات در هر فصلی قابل دسترس می باشد و آشپزان, هتلداران و رستوران داران یا سالن های غذاخوری یکی عمده خریداران این محصول هستند.

یکی از دلایل تولید پودر سیر این است که سیر تازه ماندگاری کمی دارد و نمی توان آن را زیاد نگهداری کرد تا بتواند در تمام فصول استفاده شود بنابراین آن را خشک نموده و پودر می کنند. لذا جهت تولید آن سیرهای رسیده را پوست گیری نموده و بعد از شستشو آن را به شکل حلقه ای خرد می کنند و در معرض نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود و یا در کارخانجات داخل دستگاه ها با دمای بالا آن را خشک می کنند, در مرحله بعد این سیر خشک شده را آسیاب می نمایند.

درجه یک بودن سیر های تولیدی باعث فروش آن به بازارهای خارج از کشور شده است. در مسیر گام به گام صادرات نقش کیفیت محصولات تولیدی و قدرت شرکت های بازار یابی بسیار مهم می باشد تا سیر هاتی کارا را به بازارهای متقاضی عرضه کنند.

انواع مختلف پودر سیر کدامند؟

انواع مختلف پودر سیر کدامند؟ پودر سیر دارای دو نوع ایرانی و خارجی می باشد که می تواند از نظر خالص بودن و کیفیت با یکدیگر متفاوت باشند، پودر سیر طعم تند و خوبی و علاوه بر مزه بسیار دلنشین دارای بوی خوشی نیز می باشد، کیفیت پودر سیر مرغوب به منطقه ی آب و هوایی نیز ربط دارد، تازه بودن پودر سیر در عطر و طعم خوبی که استفاده از این محصول به غذای شما می بخشد نمایان می شود.

از دیگر مواردی که در بررسی کیفی انواع پودر سیر می توان به آن دقت نمود رنگ این محصول است، رنگ پودر سیر کرم رنگ می باشد، از دیگر مواردی که می تواند شما را از کیفیت این محصول آگاه سازد دارا بودن بسته بندی مناسب و محکم می باشد، استفاده از بسته بندی با کیفیت و درج نمودن تاریخ تولید و انقضاء نیز می تواند در خرید این محصول به شما کمک کند، بر روی بسته بندی پودر سیر نان شرکت تولید کننده ی آن نیز درج شده است که به خریداران اطلاعات لازم را می دهد.

بازار پخش پودر سیر دامی در تهران

بازار پخش پودر سیر دامی در تهران پخش مستقیم پودر سیر خانگی با بهترین کیفیت و به صورت گسترده در سطح وسیعی از کشور انجام می شود که خریداران در اقصی نقاط کشور می توانند آن را ارزان تهیه کنند چون سعی شده است در این عرصه واسطه ها حذف شود تا قیمت های اولیه ارائه شود. پودر سیر فامیلا و گلستان به صورت بسته بندی شده عرضه می شود که دارای کیفیت های بالایی بوده و محبوبیت زیادی دارد به همین دلیل در اشکال مختلفی به فروش می رسد.

برای سفارش خرید پودر سیر کیلویی درجه یک می توانید به صورت مستقیم و غیرمستقیم اقدامات لازم را انجام دهید و از طرفی این مرکز خرید بهترین کیفیت از پودر سیر را به شکل بسته بندی و بهداشتی با ارزان ترین قیمت به صورت عمده تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پودر سیر همدان با کیفیتی عالی

خرید پودر سیر همدان درجه یک تازه و اعلا از فروشندگان خوشنام این محصول به شما این اطمینان را می دهد که پودر سیر تازه و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون ب

پاسخی بگذارید