کشت و صنعت تابش
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید مستقیم پودر سیر فله از معتبرترین فروشگاه ها

خرید مستقیم پودر سیر فله از معتبرترین فروشگاه ها

پودر سیر یکی از چاشنی های معطر و خوشبوی غذا است که از اسلایس کردن، خشک کردن و آسیاب شدن سیر به دست آمده و به اشکال مختلف فله ای و بسته بندی های مختلف وزنی در فروشگاه ها و عطاری های موجود در سطح شهر با قیمتی درخور بازار به فروش می رسد. ناگفته نماند که خرید پودر سیر فله از معتبرترین و شناخته شده ترین فروشگاه ها با منصفانه ترین قیمت صورت می گیرد. این محصول کیفیتی تضمینی داشته و با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی تهیه و تولید می شود.

خرید مستقیم پودر سیر فله از معتبرترین فروشگاه ها

انواع مختلف پودر سیر در ایران

 انواع مختلف پودر سیر در ایران پودر سیر یکی از فرآورده های حاصل از سیر است که در صنعت آشپزی به عنوان یک طعم دهنده و چاشنی اصلی خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول ارگانیک انواع مختلفی داشته و به صورت عمده و یا در بسته بندی های مختلف در مراکز خرید به فروش می رسد. تهیه فله این محصول بهتر است از مراکز شناخته شده و معتبر صورت گیرد چراکه برخی از انواع این محصول حاوی ناخالصی ها و افزودنی های دیگری همچون نمک می باشد. شایان ذکر است که بسته بندی های این محصول نیز باید دارای مارک، نشان استاندارد، تاریخ مصرف و ترکیبات طبیعی باشد.

امروزه انواع پودر سیر بدون پوسته و با پوسته را می توان در رنگ های سفید و قرمز در مراکز خرید در بسته بندی های مناسب یافت. سیر قرمز یکی از محصولات همدان است که پوسته خارجی آن به رنگ قرمز متمایل به بنفش یا صورتی با رگه های سفید و شیری بر روی آن دیده می شود. این محصول محبوب همچون سیر سفید دارای خواص دارویی_درمانی و ضد عفونی فوق العاده ای می باشد.

چند ویژگی پودر سیر با کیفیت

چند ویژگی پودر سیر با کیفیت

امروزه پودر سیر بوسیله تکنولوژی بروز و آسیاب های پیشرفته تهیه شده و از این رو از لحاظ بهداشتی کاملا تضمین شده و مورد تایید وزارت بهداشت می باشد. این ادویه عطر و طعم خاصی به غذا بخشیده و در تهیه خوراک های مختلفی از جمله: انواع سوپ ، سس ها، برگرها و غذاهای سوخاری مورد استفاده قرار می گیرد. پودر سیر باکیفیت را باید از فروشگاه های معتبر موجود در سطح شهر تهیه نمود تا بتوان از مزایای ان بهره لازم را برد.

یکی از ویژگیهای بارز و شناخته شده پودر سیر مرغوب، عطر و بوی تند ان می باشد. پودر سیر باکیفیت از حبه های سیر خشک شده که کاملا پوست گیری و آسیاب شده اند به دست می آید. هرقدر میزان تندی بوی این محصول بیشتر باشد، از درجه کیفی بالاتری برخوردار است. نکته دیگر اینکه پودر سیر درجه یک، ماندگاری طولانی مدتی دارد و چنانچه بتوان آن را در ظرف سربسته و مکان خشک و خنک مانند یخچال نگهداری کرد، می توان از آن به مدت دو الی سه سال استفاده نمود.

پودر سیر باکیفیت همچنین به رنگ سفید مایل به شیری بسیار ملایم بوده و حاوی افزودنی هایی همچون آرد، نشاسته و نمک نمی باشد، و از انجاییکه تشخیص نمونه مرغوب و درجه یک این محصول اندکی دشوار است، لذا بهتر است هنگام تهیه آن دقت نمود.

فروش ویژه پودر سیر فله با بهترین کیفیت

فروش ویژه پودر سیر فله با بهترین کیفیت

سیر و فرآورده های مشتق شده از آن همچون اسلایس سیر خشک شده و پودر آن محصول استان هایی مانند کرمان، یزد و همدان می باشد و از انجاییکه پودر سیر این مناظق از لحاظ درجه کیفی در سراسر ایران حرف اول را می زند، سالانه مقادیر عظیمی از این محصول در جریان فرایند صادرات قرار گرفته و به کشورهایی مانند روسیه، ترکیه و عراق صادر می شود. این محصول ارگانیک به صورت فله نیز در بسیاری از فروشگاه ها با قیمتی بسیار مناسب به فروش می رسد.

فروش ویژه پودر سیر باکیفیت به شکل کیلویی مستقیما و بدون واسطه در مراکز خرید صورت می گیرد. شایان ذکر است که تهیه این محصول به صورت انلاین و از طریق بسیاری از سایت های معتبر اینترنتی نیز قابل انجام است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پودر سیر همدان با کیفیتی عالی

خرید پودر سیر همدان درجه یک تازه و اعلا از فروشندگان خوشنام این محصول به شما این اطمینان را می دهد که پودر سیر تازه و با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب و مقرون ب

پاسخی بگذارید