کشت و صنعت تابش
خانه / پودر سیر / خرید پودر سیر تازه از بهترین فروشنده

خرید پودر سیر تازه از بهترین فروشنده

بهترین فروشنده پودر سیر تازه اقدام به عرضه مرغوبترین آن کرده است و صادر کنندگان می توانند برای خرید این پودر با این فروشنده به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرده و نسبت به سفارش آن برای خود اقدام نمایند؛ خرید پودر به صورت عمده قیمت تمام شده بسیار مناسبی برای خریداران خواهد داشت و محصول با تضمین و در بسته‌بندی عالی به آنها ارائه می شود و بدون نیاز به حضور آنها جهت ثبت سفارش محصول به آدرس مورد نظر مشتریان ارسال خواهد شد.

خرید پودر سیر تازه از بهترین فروشنده

خصوصیات پودر سیر صادراتی

خصوصیات پودر سیر صادراتی از سیر فرآورده های بسیار متفاوتی تولید می‌شود که همگی آن دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد و در نقش افزودنی به غذاهای مختلف باعث مقوی شدن و خوش طعم شدن آن می شود؛ یکی از مهمترین فرآورده های به دست آمده از سیر، پودر آن است که با استفاده از تجهیزات مناسب از سیر خشک شده به دست می‌آید.

پودر سیر در بهترین نوع آن خصوصیات صادراتی دارد به عنوان مثال رنگ آن کاملاً یکدست است که بسته به نوع سیر می تواند رنگ آن متفاوت باشد ولی به طور معمول این محصول صادراتی از سیر سفید به دست می آید بنابراین رنگی یکدست سفید دارد، اندازه ذرات پودر نیز بسیار ریز است و هنگام استفاده از آن در غذاهای مختلف به هیچ عنوان بافت غذا را خراب نمی‌کند چون کاملاً در آن حل می‌شود و تنها طعم و مزه غذا را تغییر می دهد.

از دیگر خصوصیات این پودر می توان به تازه بودن آن اشاره کرد و این را می توان به راحتی از بوی سیر تشخیص داد همچنین طعم سیر به هیچ عنوان تلخ نمی‌باشد چون طعم تلخ نشان دهنده رسیده نبودن سیر و انبارداری نامناسب آن است در نهایت این که این پودر صادراتی دارای بسته بندی فوق العاده مناسبی است و این بسته بندی طی انبارداری و حمل و نقل از آن محافظت می کند و جذابیت بازاری آن را نیز افزایش می دهد.

همه چیز درباره پودر سیر با کیفیت

همه چیز درباره پودر سیر با کیفیت پودر سیر حاصل خرد کردن و آسیاب نمودن سیرهای خشک شده است که با استفاده از دستگاه های خرد کن مخصوص این سیر خرده و به اندازه های مورد نظر پودر می‌شود؛ از ویژگی های این محصول با کیفیت می توان به عطر و بوی آن اشاره کرده که به راحتی احساس می شود.

از ویژگی‌های این پودر که کارایی آن را بسیار زیاد کرده است طعم دهی آن به غذاهای مختلف می باشد که نه تنها بوی آن را جذاب می کند که خواص درمانی و تغذیه بی شماری را به این خوراک می دهد.

از دیگر ویژگی های پودر سیر می توان به نقش آن در چربی سوزی اشاره کرد به این ترتیب که چنانچه به غذاهای مختلف اضافه شود در کاهش چربی خون و کبد بسیار تأثیرگذار است به همین دلیل در رژیم های لاغری مورد استفاده قرار می گیرد همچنین این محصول تأثیر قابل توجهی بر سلامت قلب دارد و این کار را با کاهش میزان چربی های مضر خون انجام می دهد.

پودر سیر در صنایع غذایی کاربرد بسیار زیادی دارد و به عنوان طعم‌ دهنده برای غذاهای کنسروی نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ این محصول در طب سنتی بسیار با اهمیت است و با طبع ویژه ای که دارد برای افراد سرد مزاج می تواند گزینه مناسبی جهت رهایی از بسیاری از بیماری ها باشد.

توزیع بی واسطه پودر سیر تازه با مناسب ترین قیمت

توزیع بی واسطه پودر سیر تازه با مناسب ترین قیمت پودر سیر تازه سبزان با کیفیت بی نظیر و مناسب ترین قیمت در توزیع بی واسطه آن از طرف فروشندگان این محصول به خریداران ارائه می‌شود و خریداران در توزیع سیر مذکور آن را ارزان تهیه می کنند.

توزیع پودر سیر ارگانیک به صورت اینترنتی و از طریق همین وب سایت انجام شود و مشتری می تواند از میان انواع بسته بندی ارائه شده برای این پودر و وزن های مختلف آن نیاز خود را تأمین نموده و با چند کلیک ساده درخواست خود را اعلام کند همچنین سرمایه لازم برای صادرات این محصول کم است و صادر کننده می تواند سود خوبی از آن به دست آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید