کشت و صنعت تابش
خانه / ادویه جات / قیمت فروش پودر سیر به صورت عمده

قیمت فروش پودر سیر به صورت عمده

قیمت پودر سیر در صورتی که عمده عرضه شود ارزانتر از نوع خرده می باشد و کیفیت و خالص بودن آن نیز تاثیر مستقیمی بر قیمت ها دارد چون این عوامل نقش موثری در هزینه های تولیدی داشته و قیمت را تعیین می کنند. خریداران نیز می توانند ضمن اطمینانی که از کیفیت های تضمینی محصول دارند آن را به شکل بدون واسطه تهیه کنند و در این صورت از هزینه های اولیه خود به میزان قابل توجهی می کاهند.

قیمت فروش پودر سیر به صورت عمده

عوامل موثر در قیمت انواع پودر سیر

عوامل موثر در قیمت انواع پودر سیر عوامل موثری بر قیمت پودر سیر اثرگذار است مانند:

  • هزینه تولیدی: قیمت پودر سیر وابسته به قیمت خود سیر است و با گران شدن سیر قیمت پودر آن نیز افزایش می یابد و هر چه میزان عرضه افزایش یابد نرخ آن کاهش خواهد یافت.
  • کیفیت: در صورتی که این پودر از سیرهای مرغوب تولید شده باشد و پودر نیز خالص باشد قیمت های بیشتری دارد.
  • نوسانات بازار: در صورت وجود نوسان در قیمت ارز و متناسب نبودن عرضه و تقاضا نرخ این محصول ثابت نخواهد بود و در صورتی که سیر بیشتر از حد استاندارد صادرات شود و در داخل با کمبود مواجه باشد قیمت آن افزایش می یابد.
  • دلال و واسطه: عوامل مهمی هستند که سبب افزایش قیمت می باشند زیرا با ورود آنها بین تولید کننده و مصرف کننده محصول را خرید و فروش نموده و سودی را برای خود اختصاص می دهند و این باعث افزایش قیمت ها می شود.

صفر تا صد صادرات بهترین پودر سیر

صفر تا صد صادرات بهترین پودر سیر پودر سیر یکی از پرفروش ترین محصولات کشاورزی فرآوری شده در بازارهای جهانی است. قطعا دانستن اینکه کدام کشورها توانایی واردات آن از ایران را دارند رمز موفقیت شرکت های بازرگانی در بازار است. ایران به روسیه، ترکیه، کویت، امارات، عمان، عراق، ترکمنستان، آذربایجان، قزاقستان و اندونزی این محصول را صادرات می کند. یافتن یک مشتری خارجی متعهد و پاسخگو کلید موفقیت تجار است. بسته بندی صحیح و نحوه تسویه حساب با توجه به تغییرات قیمت دلار نیز در بازار موضوع مهم صادرات است.

جهت بهبود نحوه ی صادرات کالا بنگاه های بازرگانی باید بتوانند بدون خرید از واسطه ها، پودر سیر را برای صادرات مستقیم عرضه کنند، در اینصورت سود بیشتری بدست می آورند. ارتباط موثر با فروشنده و مشتری خارجی به طرق مختلف به تکمیل فرآیند صادرات کمک می کند. سالانه مقادیر زیادی پودر سیر ایرانی به کشورهای دیگر از جمله روسیه، ترکمنستان، آذربایجان و عراق صادر می شود.

در بین کالاهای صادراتی، علاوه بر مصرف مستقیم خانوارها، در مصارف صنعتی و دارویی و به عنوان نگهدارنده استفاده می شود و مراقبت ویژه ای به آن می شود. ایران بزرگترین تولیدکننده پودر سیر در زمینه محصولات کشاورزی است. استان همدان در سال‌های اخیر سهم زیادی از کل تولید سیر در کشور دارد و بیشتر این محصول به روسیه صادر می شود که حدود ۸۵ درصد از صادرات آن را تشکیل می دهد.

صادرات محدود سطح بالای یک کشور باعث افزایش ریسک صادرات، طرح توجیهی پایه و انتقال یارانه صادرات به کشورهای هدف می شود. استان های اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی، استان گیلان و کرخه این محصول را در ایران تولید می کنند که کشت گسترده آن منجر به کاهش زمان صادرات می شود که نقش مهمی در کاهش هزینه های مبادلاتی و بازدهی تجارت خواهد داشت. افزایش این امر با کاهش هزینه های تجاری و افزایش رقابت در بازارهای بین المللی، همراه است که سبب کاهش قیمت ها می شود.

خرید بدون واسطه پودر سیر با کیفیت

خرید بدون واسطه پودر سیر با کیفیت خرید بدون واسطه پودر سیر با کیفیت از اهداف اصلی مشتریانی است که قصد خرید عمده را دارند که در تلاش اند با این روش خرید محصول را باصرفه تهیه کنند زیرا یکی از عوامل مهم در افزایش قیمت ها حضور دلالان می باشد که با حضور در این عرصه و تخصص سود برای خود باعث افزایش قیمت خواهند شد. این محصول به دو صورت فله ای و بسته بندی شده عرضه می شود که خریدار می تواند متناسب با نیاز خود آن را خرید کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پودر سیر مرغوب در سطح کشور

پودر سیر با کیفیت عالی در کشور ما تولید می شود و این محصول را می توان با قیمت بسیار مناسب از بهترین فروشندگان خریداری نمود که به صورت تازه و در بسته بندی های من

پاسخی بگذارید