کشت و صنعت تابش
خانه / پودر سیر / خرید پودر سیر ارگانیک از مراکز معتبر

خرید پودر سیر ارگانیک از مراکز معتبر

خرید پودر سیر ارگانیک مرغوب و بهداشتی از معتبرترین مراکز فروش، دغدغه بسیاری از آشپزان و رستوران‌داران حرفه‌ای می باشد و با توجه به طعم قوی و دلپذیر این ادویه، بسیاری از کدبانوها و تهیه غذاها تمایل به استفاده از پودر سیر تازه و بهداشتی دارند. یکی از مهم‌ترین دلایل تولید پودر سیر، عمر بیشتر و استفاده راحت‌تر آن نسبت به سیر تازه می باشد.

خرید پودر سیر ارگانیک از مراکز معتبر

مشخصات ظاهری پودر سیر باکیفیت

مشخصات ظاهری پودر سیر باکیفیت

همان طور که مستحضر هستید از تفاوت های مهم بین سیر تازه و پودر سیر نگهداری راحت و ماندگاری بالاتر این نوع محصول نسبت به نوع تازه می باشد. در شرایط مطلوب می توان پودر سیر را به مدت دو تا سه سال در انبار نگهداری کرد در حالی که سیر تازه در عرض چند ماه جوانه زده و طعم آن تلخ می شود.
پودر سیر مرغوب و باکیفیت از سیر خشک شده و فاقد هر گونه ماده افزودنی به دست می آید و از نظر ظاهری اندازه دانه‌ها آردی شکل تا قطری در حد دانه های شن دارد و رنگ آن سفید و یا کرم مایل به قهوه ای روشن می باشد.
پودر سیر از سیرهای مختلفی به دست می آید و طبیعی است که مشخصات ظاهری این دو نمی تواند یکسان باشد به طوری که پودر سیر حاصل از سیرهای خارجی سفیدتر و تندتر می باشد.
نوع ایرانی پودر سیر عطر و طعمی مطبوع‌تر و ملایم‌تر داشته و محبوب‌تر می باشد و با ذائقه بسیاری از مردم عزیزمان سازگاری دارد و رنگ آن نیز قهوه ای خیلی روشن و متمایل به کرم است.
پودر سیر به عنوان ادویه دارویی و خوراکی در طبخ انواع سوپ، خورش، مرغ، کتلت، کباب تابه‌ای و همچنین تهیه ترشیجات و حتی سس سالاد مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل دارا بودن کلیه خواص سیر تازه می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای افرادی که از خوردن سیر تازه امتناع می کنند، باشد.
این ادویه با بوی خوش خود بوی زهم گوشت، مرغ و ماهی را می گیرد و باعث افزایش اشتها می شود به همین دلیل یکی از بهترین چاشنی‌ها برای کودکان بدغذا و خانم های باردار می باشد البته قبل از مصرف بهتر است از عدم حساسیت خود به سیر اطمینان داشته باشید.

آشنایی با انواع پودر سیر براساس بسته بندی آنها

آشنایی با انواع پودر سیر براساس بسته بندی آنها

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود انواع ابزار آلات صنعتی بسته بندی در حیطه صنایع غذایی، بسته بندی محصولات غذایی نیز تنوع بسیار بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است و متناسب به نوع برند و کارخانه تولید کننده، تولیدکنندگان از طراحی‌ها و بسته بندی های مخصوص خود استفاده می کنند.
برای مثال پودر سیر ۵۰ و ۸۰گرمی گلها در بسته بندی های پاکتی و قوطی و یا پودر سیر کرخه در پاکت های ۲۵۰ گرمی این محصول را به صورت کاملاً بهداشتی و با ماندگاری بالا به صورت عمده و مستقیم عرضه می کنند.
همانطور که میدانید خواص ادویه‌ها در شرایط نامطلوب مانند دمای بسیار بالا و رطوبت از بین می رود بنابراین نحوه بسته بندی آنها و جنس موادی که در بسته بندی به کار می رود بسیار مهم است و به طور مستقیم بر روی کیفیت محصول تاثیر می گذارد. بسته بندی پودر سیر از طریق دستگاه های ویژه صورت می گیرد که بدون دخالت دست و به شکل کاملاً مکانیزه محصولات را به شیوه ای استاندارد و اصولی فرآوری می کنند.

پخش مستقیم پودر سیر ارگانیک به تمام استان ها

پخش مستقیم پودر سیر ارگانیک به تمام استان ها

پخش مستقیم پودر سیر ارگانیک با قیمت ارزان و به صورت عمده به تمامی استان‌ها صورت می گیرد و متقاضیان می‌توانند محصول مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش دهند.
همان طور که در سطرهای پیشین عنوان شد کیفیت پودر سیرهای موجود در بازار یکسان نبوده و نوع خارجی آن مشمول هزینه ترخیص کاری است که در نوع داخلی این هزینه وجود ندارد و فقط مربوط به کالاهای وارداتی است که توسط اداره گمرک محاسبه می شود. پودر سیر تولید شده در کشور از کیفیت مطلوبی برخوردار است که در تناژ بالا و به قیمت مناسب به کاربران عرضه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
میثم تابش
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
mobile icon شماره موبایل: 09186322268
mobile icon شماره موبایل: 09186322267
email icon پست الکترونیکی: Meysamtabesh70@gmail.com

مطلب پیشنهادی

مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار

در مرکز خرید پودر سیر خانگی در بازار انواع مختلفی از این محصول در بسته بندی ها و اوزان شکیل عرضه می شود که به دلیل اینکه عمده و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرا

پاسخی بگذارید